اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

کاهش چشمگیر بزهکاری و گناه در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از کاهش چشمگیر بزهکاری و ارتکاب گناه در ماه رمضان خبر داد.

کاهش چشمگیر بزهکاری و گناه در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان‌ حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان برکات فراوانی در منطقه دارد و حضور روحانیون در مناطق مختلف شهرستان از برکات این ماه است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: هدایت، ارشاد و راهنمایی مردم، رفع شبهات و پاسخگویی به نیازهای دینی ایشان از مهم‌ترین مسائلی است که روحانیون در ماه مبارک رمضان در راستای تحقق آن فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان در مراحل متعدد از فعالیت روحانیون مساجد مختلف شهرستان بازدید کرده‌ایم افزود: از ارزشمندترین نتایج روحانیون در مناطق استقبال جوانان و نوجوانان از ایشان و بهره‌گیری ایشان از محضر این روحانیون است.

محمودی‌نیا از اعزام 80 مبلغ و مبلغه به مساجد برازجان خبر داد و بیان داشت: با همکاری مبلغین شهرستان در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف برازجان شاهد برگزاری بیش از 80 جلسه سخنرانی با حضور 80 مبلغ و مبلغه در شب‌های ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

این مسئول در همین ارتباط ادامه داد: این سخنرانی‌ها با همکاری 52 مبلغ و مبلغه بومی و 28 مبلغ و مبلغه غیربومی در شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: تشریح ارزش و منزلت رمضان، بررسی فلسفه وجودی ماه مبارک و دعاهای مخصوص این ماه از مهم‌ترین برنامه‌های روحانیون در جلسات سخنرانی است.

محمودی‌نیا تاکید کرد: با اشاره به نظرسنجی‌ها و مذاکراتی که با شرکت‌کنندگان در این جلسات داشته‌ایم سطح جلسات خوب و با کیفیت ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه بانوان در ماه مبارک رمضان بیان کرد: در برنامه‌های ماه رمضان توجه خاصی به بانوان داشته‌ایم و 13 مبلغه در شهرستان دشتستان فعالیت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: از این تعداد سه مبلغه اعزامی و 10 مبلغه بومی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: پاسخ به سؤالات شرعی، ساماندهی نماز جماعت بانوان در روستاها، سخنرانی و انجام برنامه‌های فرهنگی مذهبی از مهم‌ترین فعالیت‌های خواهران مبلغه است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان اظهار داشت: مساجد روستاهای زیارت، تنگ ارم، بوشکان، دهرود سفلی، سرکره و بنداروز در این طرح مشارکت می‌کنند.

محمودی‌نیا با اشاره به برکات معنوی رمضان گفت: در ماه رمضان میزان بزهکاری و گناه کاهش چشمگیری دارد و باید نهایت بهره را از برکات این ماه ببریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول