اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان خبر داد

اخذ تعهد از 103 اغذیه‌‌فروشی خاطی در هفته نخست رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان از اخذ تعهد از 103 اغذیه‌فروشی‌ "خاطی" پیرامون قوانین موجود در باب ماه رمضان طی هفته نخست این ماه خبر داد.

اخذ تعهد از 103 اغذیه‌‌فروشی خاطی در هفته نخست رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ بهرام عزیزی عصر امروز در نشست تشریحی برنامه‌های پلیس اطلاعات و امنیت استان در ماه رمضان از "تشدید اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی" در روزهای باقیمانده از این ماه خبر داد.

به گفته وی در هفته نخست ماه مبارک رمضان 287 واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازدید ماموران پلیس مذکور قرار گرفته است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان در این راستا اضافه کرد: در پی این تعداد بازدید، 103 تعهد از واحدهای خاطی اخذ شده است.

عزیزی همچنین از صدور 27 مورد اخطار کتبی و 31 مورد اخطاریه پلمب، 35 مورد تذکر توجیه و ارشاد و پلمب پنج واحد صنفی متخلف نیز در پی این بازدیدها خبر داد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قبل از آغاز ماه مبارک رمضان با برگزاری جلسات تخصصی با مجمع و اتحادیه‌های صنفی، سازمان‌‌های زیر مجموعه صنعت معدن و تجارت و میراث فرهنگی و مسئولان ‌تعداد 82 واحد صنفی در رسته اغذیه‌فروشی، رستوران و سایر مباحث مدنظر رعایت در ماه رمضان را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای دعوت شده در نشست‌های مربوطه به نقاط مختلف شهر بندرعباس بودند، گفت: از شرکت‌کنندگان در نشست‌ها همانطور که خواسته شد انتظار می‌رود با رعایت جمیع جهات به ویژه در استتار امکنه به نحوی که داخل مکان‌های صنفی از بیرون قابل رویت نباشد، به فعالیت خود در ساعات روز ادامه دهند.

این فرمانده ارشد انتظامی همچنین از اجرا و تداوم طرح کنترل و نظارت واحدهای صنفی با "قاطعیت" در ساعات روز با هدف حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: به دلیل اعتقادات عمیق مردم استان و همچنین تدین آنها، پلیس در حوزه مقابله با روزه‌خواری در ملأ عام با کمترین مشکل و ماموریت‌ها روبه‌رو است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول