اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور قرانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین:

مؤسسات قرآنی قزوین رشد 2 برابر دارد / نمایشگاه قرآن بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از رشد دو برابری مؤسسات قرآنی در سطح استان قزوین خبر داد و گفت: نمایشگاه قرآن در قزوین بعد از ماه رمضان برپا می‌شود.

مؤسسات قرآنی قزوین رشد 2 برابر دارد / نمایشگاه قرآن بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

منیره طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در طول یک‌سال اخیر با توجه به حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ایجاد و پیاده‌سازی برنامه‌های مؤسسات قرانی، نیاز روزانه جامعه برای رشد فرهنگ قرآنی و علاقه جامعه اسلامی به شناخت و همسو شدن با خط مشی‌های این کتاب مقدس سعی داشته‌ایم تا به صورت هدفمند در این مسیر گام برداریم که به شکر خدا و به لطف برکات قرآن تعداد مؤسسات قرآنی از هشت مؤسسه در سطح استان قزوین دو برابر شده و به 16 مؤسسه افزایش یافته است.

وی افزود: قطعا با صدور مجوز برای مؤسساتی که مراحل پایانی کسب مجوزهای لازم را دریافت می‌کنند، شاهد افزایش این مؤسسات نیز خواهیم بود.

طاهری عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی در نظر داشتیم که شاخص‌ترین آنها برگزاری نمایشگاه قرآن است و به دلایلی، شرایط برپایی آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده است.

وی ادامه داد: برپایی جلسات تلاوت قرآن مجید در امامزاده حسین (ع) نیز از برنامه‌های ویژه در ماه مبارک رمضان است که با کمک نهادهایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

طاهری در خاتمه تأکید کرد: از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها انتظار داریم در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی ما را یاری کرده و در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول