اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رمضان ماه تمرین رعایت حقوق مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادا نکردن حقوق مردم را از محرمات الهی عنوان کرد و گفت: رمضان ماه تمرین رعایت کردن حقوق مردم در ماه‌های دیگر سال است.

رمضان ماه تمرین رعایت حقوق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان شرایط معنوی خاصی بر انسان‌ها حکمفرماست و شرایط برای اندیشیدن در امور و فراهم کردن زمینه رستگاری فراهم است.

وی با اشاره به گستره محرمات الهی، پرهیز از محرمات را افضل اعمال در ماه مبارک رمضان در نزد پروردگار متعال عنوان کرد و گفت: رعایت نکردن حقوق مردم یکی از مهم‌ترین محرمات الهی است که باید در ماه رمضان نسبت به ترک آن اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شرایط فعلی مردم بر گردن ما مسئولان حق دارند و باید تمام تلاش خودمان را برای ادا کردن حق آنها و زیر مجموعه خودمان بکار گیریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ادا نکردن حقوق مردم یکی از محرمات الهی است، گفت: در این ماه مبارک حقوق مردم را به درستی رعایت کنیم تا ماه رمضان تمرینی برای رعایت کردن حقوق مردم در ماه‌های دیگر سال باشد.

حجت‌الاسلام نکونام سلامت دینی افراد در این ماه مبارک را ضروری دانست و افزود: سلامت دینی افراد در فتنه‌ها و شرایط سخت مشخص می‌شود.

وی گفت: سلامت دینی، رستگاری، پایبندی به اصول دین و دوری از رذایل از ضروریات رستگاری در تمام شرایط خصوصا در ماه مبارک رمضان است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رعایت سلامت دینی برای مسئولان از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه آن‌ها خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول