اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

28 پروژه زیربنایی در بوشکان دشتستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: در سال جاری 28 پروژه زیربنایی در بوشکان دشتستان اجرا می‌شود.

28 پروژه زیربنایی در بوشکان دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: عمران و آبادانی ایران اسلامی یکی از اهدافی است که دولت‌های نهم و دهم دنبال کرده و در این زمینه شاهد فعالیت‌های عمرانی در تمامی نقاط میهن اسلامی حتی‌ دوردست‌ترین نقاط هم بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساختی یکی از اهداف اساسی دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم بوده و در تقسیم اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان همواره به این مهم توجه داشته‌ایم.

خسروی با اشاره به اعتبارات عمرانی شهرستان دشتستان در سال گذشته اذعان داشت: در سال گذشته تلاش گسترده‌ای برای جذب حداکثری اعتبارات عمرانی شهرستان دشتستان صورت گرفت و این امر در توسعه شهرستان دشتستان اثری مطلوب داشت.

وی با اشاره به جذب اعتبارات 10 میلیارد ریالی برای توسعه و آبادانی بخش بوشکان اضافه کرد: استانداری بوشهر به خاطر کسب رتبه کشوری بخش بوشکان شهرستان دشتستان در زمینه پرداخت زکات 10 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این بخش اختصاص داد.

این مسئول در همین راستا بیان داشت: این میزان اعتبار عمرانی با دستور استاندار بوشهر در جلسه توزیع اعتبارات مربوط به زکات و خارج از سهم زکات برای پروژه‌های عمرانی به این بخش اختصاص یافت.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: در این ارتباط با نظر فرمانداری و بر اساس اولویت‌های شهرستان دشتستان 28 پروژه عمرانی برای اجرا و تقسیم این اعتبار به امور روستایی استانداری بوشهر معرفی شده است.

خسروی توسعه فضاهای مذهبی را یکی از اولویت‌های شهرستان دشتستان برشمرد و ابراز داشت: تکمیل پنج مسجد در روستاهای بوشکان، فاریاب، طلحه و برواز ارغون از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به توسعه و تکمیل پنج حسینیه در این بخش یادآور شد: تکمیل و توسعه پنج حسینیه در روستاهای بوشکان، امامزاده، فاریاب، درنگ و حسینیه شهر کلمه از جمله طرح‌های پیشنهادی فرمانداری دشتستان است.

فرماندار دشتستان با اشاره به احداث هشت خانه عالم روستایی در روستاهای بخش بوشکان شهرستان دشتستان عنوان کرد: در روستاهای درنگ، شاه پسرمرد، خون، برواز ارغون، آبپای ارغون، شلدان، امامزاده و ایل‌شهر احداث می‌شود.

خسروی با بیان اینکه در پیشنهاد پروژه‌های عمرانی توجهی خاص به امر مطالعه و کتابخوانی داشته‌ایم متذکر شد: به منظور توسعه امر مطالعه و کتابخوانی شاهد احداث کتابخانه خون، بوشکان، طلحه و فاریاب خواهیم بود.

وی گفت: سامان‌دهی و بهسازی مرقد مطهر شهدا یکی از برنامه‌های فرهنگی دولت خدمتگزار است و به همین منظور شاهد ساماندهی چهار گلزار شهدای روستاهای فاریاب، امامزاده، آبپای ارغون و شهر کلمه خواهیم بود.

فرماندار دشتستان با اشاره به توسعه فضاهای تفریحی و فرهنگی بخش بوشکان اذعان داشت: احداث پارک بین‌راهی و مجتمع بین‌راهی در بوشکان نیز در دستور کار مدیران شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول