اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کردستان عنوان کرد

بهره‌برداری از 49 پروژه زیربنایی کردستان در طرح مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: مشاور اقتصادی استاندار کردستان گفت: 49 پروژه زیربنایی استان در قالب طرح "مهر ماندگار" تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از 49 پروژه زیربنایی کردستان در طرح مهر ماندگار

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها گام بزرگی در راستای توسعه پایدار استان کردستان برداشته خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های کارشناسی و اکیپ‌های کاری قوی در حال فعالیت شبانه‌روزی برای افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار تا یکسال آینده بوده و ان‌شاءالله به زودی شاهد تحولات گسترده‌ای در زمینه به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی در سطح استان خواهیم بود.

مشاور سرمایه‌گذاری و امور بانکی استاندار کردستان تصریح کرد: سه پروژه عمده بهداشت و درمان شامل تجهیز دانشکده دندانپزشکی استان، تجهیز مرکز جراحی قلب و تکمیل بیمارستان 540 تختخوابی استان از عمده‌ترین پروژه‌های "مهر ماندگار" در استان هستند.

عمیدی خاطرنشان کرد: این در حالی است که دو پروژه بزرگ احداث بیمارستان در شهرستان‌های دهگلان و سروآباد هم در این فاز تعریف شده و در زمان مورد نظر به بهره‌برداری خواهند رسید.

مشاور سرمایه‌گذاری و امور بانکی استاندار کردستان اضافه کرد: تکمیل قطعه‌های مورد نظر در بزرگراه میاندوآب ـ کرمانشاه و تعریض جاده مریوان جزو پروژه‌های عمده بخش راهسازی است که در این قالب تعریف شده است.

عمیدی آبرسانی، زهکشی و احداث شبکه فاضلاب برای نقاط مسکونی استان از قبیل شهرهای کوچک و روستا را از جمله دیگر پروژه‌های این طرح ذکر کرد و افزود: در همین راستا تکمیل سدهای چراغ ویس، زیویه، سیاه زاخ و گاران در دستور کاری مجموعه دستگاه‌های دولتی ذیربط در استان است.

وی گفت: طی سنوات گذشته همچنین اقدامات شایسته‌ای در زمینه آبرسانی به روستاهای استان انجام شده و اعتبارات مناسبی برای توسعه و ایجاد جاده‌های روستایی تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته با عنایات دولت نهم و دهم و با جدیت در پیگیری و تلاش شبانه‌روزی مسئولین استان خوشبختانه گام‌های بلندی در راستای توسعه همه‌جانبه استان کردستان برداشته شده است.

وی در پایان یادآور شد: می‌توان 50 درصد از توفیقات به دست آمده را پیگیری‌های مدام مجموعه مدیریتی و حمایت‌های مجموعه دولت و 50 درصد دیگر را از کار و تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در ادارات دولتی استان دانست.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول