اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

33 پروژه زیربنایی در برازجان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: 33 پروژه زیربنایی در برازجان احداث می‌شود.

33 پروژه زیربنایی در برازجان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران شهرداری برازجان اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر برازجان یکی از خواسته‌های مهم مردم از شهرداری برازجان است و در دو سال اخیر تمام امکانات شهرداری برازجان را در این راستا به کار گرفته‌ایم.

شهردار برازجان با اشاره به اهمیت شناسایی نیازهای شهری برازجان خاطر نشان کرد: شهرداری برازجان در سال‌های اخیر به طور ویژه به شناسایی نیازهای شهر برازجان توجه داشته است و تمام پروژه‌های اجرایی خویش را بر حسب نیازها و دغدغه‌های شناسایی شده تعریف کرده است.

حسین‌آبادی با اشاره به اقدامات شهرداری برازجان بر اساس اولویت‌های سه‌گانه اذعان داشت: اولویت‌های شهرداری برازجان سه عرصه عمده و اساسی را شامل می‌شود که زیباسازی شهری، ساماندهی ترافیکی و توجه به بافت فرسوده این اولویت‌های اساسی را در بر می‌گیرد.

وی اضافه کرد: جابه‌جایی تاسیسات زیربنایی مهم شهر و بهسازی و ساماندهی محدوده اطراف اثر ملی و مهم کاروانسرای مشیر به اعتبار ویژه نیاز دارد و از مسئولان کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان می‌خواهیم به این مساله توجه خاص داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: اکنون 33 پروژه با اعتبار 43 میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح شهر در دست اجراست و شهرداری از تمام توان و پتانسیل به نظارت بر این پروژه‌ها پرداخته و شرایط مطلوب توسعه مرکز شهرستان را فراهم آورده است.

شهردار برازجان بیان داشت:‌ اجرای میدان ورودی شهر از سمت بوشهر، آرامستان برازجان، خیابان و معابر شهری، اصلاحات هندسی تقاطع‌های سطح شهر و بازار روز از جمله طرح‌های مهم در دست اجرای شهرداری برازجان است.

حسین‌آبادی در ارتباط با پروژه‌های عمرانی شهرداری برازجان در سال جاری اظهار داشت: در سال جاری نیز 33 طرح عمرانی پیشنهاد و در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: احداث چند دستگاه پل برای ارتباط و دسترسی محلات مختلف، اجرا و احداث آسفالت کوچه‌های شهر و توجه به توسعه بافت‌های مناطق شهری از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری برازجان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول