اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 46، 55 و 66 کیلوگرم

3 جودوکار قمی قهرمان بسیج کشور شدند

خبرگزاری فارس: سه جودوکار قمی موفق به کسب سه عنوان قهرمانی بخش انفرادی رقابت‌های جودو بسیج کشور شدند.

3 جودوکار قمی قهرمان بسیج کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های جودو قهرمانی بسیج کشور در رده سنی جوانان با شرکت مدعیان و چهره‌های مطرح از استان‌های مختلف برگزار شد و قم در بین برترین‌ها سه نماینده داشت.

در حالی که تیم اعزامی جودو بسیج قم در این دوره از مسابقات با ترکیبی متشکل از جودوکاران اوزان 46، 51، 55، 66، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم به مصاف حریفان رفته بود در سه وزن 46، 55 و 66 کیلوگرم صاحب عنوان نخست کشور شد.

موفقیت در مسابقات قهرمانی بسیج کشور در حالی برای جودوکاران اعزامی قم رقم خورد که بسیج استان قم در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در ورزش بسیج استان قم انجام داده و این فعالیت‌ها هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی صورت گرفته است.

در بخش ورزش همگانی برگزاری همایش‌هایی نظیر شرکت در پیاده‌روی و حضور در برنامه‌های کوهنوردی بسیج سراسر کشور از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده است، ضمن اینکه برگزاری مسابقات انتخابی در رشته‌های مختلف، حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و نیز کسب مقام‌های بسیار ارزشمند از مسابقات بسیج کشور، شاخص‌ترین اقدامات بخش همگانی به شمار می‌رود.

موفقیت‌های ورزش بسیج قم با کسب سه مدال طلای مسابقات جودو بسیج کشور ادامه یافت و در دوره جدید مسابقات قهرمانی جودو بسیجیان کشور که در شهرکرد انجام شد و طی آن جودوکاران بسیجی از استان‌های سراسر کشور به رقابت پرداختند، سهم تیم قم در بخش انفرادی سه نشان طلا بود و در بخش تیمی قم در بین برترین‌های کشور ایستاد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها در وزن 46 کیلوگرم مسابقات که محمدجواد اسماعیل گل نماینده تیم جودو بسیج استان قم بود. این جودوکار ارزنده با شکست تمام حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت و در جایگاه نخست قرار گرفت.

در وزن 55 کیلوگرم محمد کاسه‌ساز با عبور از سد تمام حریفان خود در جایگاه نخست ایستاد و فاتح رقابت‌های این وزن شد و در وزن 66 کیلوگرم نیز محمد بیرانوند با شکست دیگر مدعیان حاضر در مسابقات این وزن در جایگاه نخست قرار گرفت و با کسب عنوان قهرمانی، جمع مدال‌های تیم اعزامی قم را به سه نشان طلا رساند تا قم یکی از استان‌های موفق این دوره باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول