اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه بیت‌المقدس کردستان:

عدم استفاده از نیروی‌های بسیج در برنامه‌های زیرساختی به نفع دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر نتوانیم از نیروهای متعهد بسیج در برنامه‌های زیرساختی استان استفاده کنیم صدمات جبران‌ناپذیری به کل استان وارد می‌شود و این به نفع دشمنان است.

عدم استفاده از نیروی‌های بسیج در برنامه‌های زیرساختی به نفع دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان که در سالن دولت استانداری برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان قطعه‌ای از بهشت خداوند روی زمین است و امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در این ماه پرفیض توشه‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم.

وی گفت: یکی از بسترهای بهره‌مند شدن از فضایل این ماه برای همه مسئولان، توفیق خدمت بی‌منت به مردم است.

حسینی تصریح کرد: بحمدالله خدمات بسیار خوبی در حال ارائه به مردم استان کردستان است و افق توسعه این استان روشن و امیدوارکننده است.

وی با اعلام اینکه حدود یک سوم از کل جمعیت استان بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: تعداد بسیجیان در استان کردستان تا پایان سال گذشته 420 هزار نفر بوده و امسال بنا داریم این آمار را به 500 هزار نفر افزایش دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر نتوانیم از این نیروهای متعهد در برنامه‌های زیرساختی استان استفاده کنیم صدمات جبران‌ناپذیری به کل استان وارد می‌شود.

وی با ضروری دانستن امنیت به عنوان پیش‌نیاز توسعه پایدار، تصریح کرد: اعتبارات توسعه و حفظ اعتبار بسیج اگر تعریف شفافی نداشته باشند استان در دراز‌مدت دچار مشکل خواهد شد.

حسینی گفت: برنامه بسیج ایجاد 2 هزار پایگاه مقاومت در سطح استان است که تاکنون تنها موفق به ایجاد 200 پایگاه شده‌ایم و این عقب ماندن از برنامه تنها به سود دشمن است.

وی با اعلام این نکته که اجرای برنامه‌های بسیج هزینه‌بر است، عنوان کرد: توسعه برنامه‌های بسیج در استان با مشکل مواجه است و انتظار ما از نماینده عالی دولت در استان توجه بیشتر به این امر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان سخنان خود یکی از برنامه‌های بسیج در روستاهای استان را ایجاد فضایی 50 متری برای خواهران و همین اندازه فضا برای برادران عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول