اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 25 پروژه آبرسانی روستایی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: در هفته دولت امسال 25 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 186 میلیارد و 700 میلیون ریال در روستاهای مختلف استان به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 25 پروژه آبرسانی روستایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشریح پروژه‌های افتتاحی این شرکت در هفته دولت اظهار داشت: طی سال‌‌جاری با توجه حمایت‌های استاندار و مسئولان وزارت نیرو در راستای تخصیص اعتبارات ویژه به بخش آب روستایی تعداد 147 پروژه آبرسانی در دست احداث است که تاکنون تعدادی از این پروژه‌ها در فازهای مختلف به بهره‌برداری رسیده و در هفته دولت امسال نیز بخش دیگری از این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید و آب شرب و بهداشتی روستائیان را تامین می‌کند.

وی بیشترین تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال را در شهرستان‌های بشاگرد و بندرعباس عنوان کرد و افزود: تامین آب آشامیدنی پاهتک، زرآباد، دریوار، زهبدی، دستگرد درگاز، بیکهنو و روستای درنگ مدو از جمله پروزه‌های قابل افتتاح در شهرستان بشاگرد خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان آبرسانی به روستای سغ ،فاز دوم آبرسانی به مجتمع 40 روستا محوربندرعباس –کشار، آبرسانی به مجتمع سودرو، بلندو، شهرو، چاهو آبرسانی به مجتمع روستایی حسن لنگی دشت شمیل و تامین آب آشامیدنی روستای توتنگ را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در هفته نخست شهریور ماه با حضور مسئولان عالی استان و وزارت نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم و حل مشکلات آنان دارد، یادآور شد: در روستاهای شهرستان قشم نیز آبرسانی به روستای کووه‌ای، رمچاه و آبرسانی به روستاهای سلخ و گمبرون مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته حمزه‌پور اجرای خط انتقال روستای چاه کمال، توسعه و بازسازی شبکه روستاهای خیرآباد در رودان و آبرسانی به مجتمع پوم، رفع کمبود آب شرب روستاهای شهسوار، جانشینی، عباسعلی چی و بهمنی در میناب و چندین پروژه در بستک و حاجی‌آباد را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری است.

 انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول