اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی:

جشنواره و نمایشگاه "علم تا عمل" هفته دولت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی، از برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی "علم تا عمل"در هفته دولت خبر داد.

جشنواره و نمایشگاه "علم تا عمل" هفته دولت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میکائیل جمالپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سومین جشنواره و نمایشگاه ملی "علم تا عمل" توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته دولت در شهریور ماه سال‌جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره برای تحقق اهداف خود علاوه بر شناسایی و معرفی طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه و پیشرفته مراکز آموزشی، پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و شرکت‌های دانش‌بنیان غیردولتی اقدام به رتبه‌بندی این دستاوردها در سطح ملی نیز کرده و به طرح‌های برتر، تسهیلاتی در قالب وام‌های قابل توجه بانکی اعطا می‌کند.

جمالپور خاطرنشان کرد: همه استان‌های کشور به میزان سهمیه تعیین شده در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و بر همین اساس نیز استان آذربایجان‌شرقی با 60 اثر در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

وی از انتخاب یک استان به عنوان استان فعال در این نمایشگاه خبر داد و افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور از بین طرح‌های ارسالی، 25 طرح را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرده که حمایت‌های ویژه‌ای از آنها به عمل خواهد آمد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی با دعوت از همه مراکز علمی، آموزشی، محققان و پژوهشگران برای بازدید از این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد با توجه به جایگاه علمی و پژوهشی استان آذربایجان‌شرقی، آثار و محصولات این استان در نمایشگاه "علم تا عمل" عناوین برتر را کسب کنند.

جمالپور، از همه اشخاص حقیقی و حقوقی خواست برای حضور در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های آتی، نسبت به تبدیل ایده‌های علمی، پژوهشی و صنعتی خود به محصولات قابل ارائه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی، هدف از برگزاری نمایشگاه "علم تا عمل" را عمل به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهش در امر تحقیق و پژوهش عنوان کرد و افزود: اتخاذ رویکرد حرکت از تحقیقات صرفاً تئوریک و نظری به سمت پژوهش‌های محصول‌محور و تجاری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان تیرماه‌ جاری با مراجعه به سامانه جامع جشنواره به نشانی اینترنتی FESTIVAL.ISTI.IR و در چارچوب آیین‌نامه اجرایی جشنواره نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول