اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ساری:

ساری میزبان نمایشگاه رضوی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری گفت: ساری میزبان نمایشگاه رضوی می‌شود.

ساری میزبان نمایشگاه رضوی می‌شود

سید مهدی سعیدی ساروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: ‌ماه رمضان و هفته فرهنگ رضوی فرصتی مغتنم است برای تبیین فرهنگ آسمانی و نشر معارف علوی و رضوی که از طریق آن می‌توان پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن و ائمه اطهار «ع» را ایجاد کرد

رئیس اداره ارشاد شهرستان ساری خاطرنشان کرد: مردم مذهبی و متدین شهرستان ساری از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به ساحت قدسی علی بن موسی‌الرضا (ع) استفاده می‌کنند و این هفته تجلی مهر و محبت اهالی ولایی شهرستان به آن امام همام خواهد بود.

سعیدی ساروی بیان داشت: بدون تردید شناخت اهل‌بیت به ویژه امام رضا(ع) به نسل امروز در قالب کارهای فرهنگی و هنری یکی از عمده کارهای این اداره در هفته فرهنگ رضوی است که این مهم می‌تواند در چنین برنامه‌هایی گنجانده شود.

وی اظهار داشت: 15 نفر از هنرمندان خوشنویس شهرستان در نمایشگاه رضوی از 7 تا 12 مرداد در دو نوبت صبح و عصر اقدام به اجرای زنده خوشنویسی با موضوع امام رضا (ع) خواهند کرد. 

انتهای‌پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول