اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره پیامک ادبی رضوی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره پیامک ادبی رضوی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره پیامک ادبی رضوی در زنجان

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سومین جشنواره پیامک ادبی  رضوی استان زنجان شامل تک بیت‌ها و جملات ادبی است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند تمثیل‌ها و رویا پردازی‌های خود را در زمینه امام رضا (ع) ارسال کنند، افزود: همچنین علاقه‌مندان می توانند نظرات خود را در خصوص زندگینامه امام هشتم به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد:علاقه‌مندان می‌توانند جملات کوتاه خود را با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع)، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه جایزه نفر نخست 5 میلیون ریال است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند پیامک‌های خود را  به شماره 100030241 ارسال کنند.

ذوالقدر مهلت ارسال آثار را تا یک شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: جشنواره پیامک ادبی رضوی فرصت مناسبی برای تولید پیامک‌های حامل ارزش‌های معنوی و محتوای متعالی است.

وی افزود: به منظور برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) سومین جشنواره پیامک ادبی با موضوع فرهنگ رضوی در همه استان‌های کشور از جمله زنجان و همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان برگزار می‌‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: متن پیام ارسالی باید بین 25 تا 150 کاراکتر بوده و به فارسی تایپ شده باشد و درج نام و نام خانوادگی، نام استان و شماره تماس ثابت، همراه با کد شهرستان در انتهای پیامک‌ها الزامی است.

وی تاکید کرد: چنانچه پیامک‌های دریافتی حایز شرایط ذکر شده باشند، پس از بررسی و تفکیک و تشخیص اولیه توسط هیئت داوران منتخب شده و سرانجام از نفرات برگزیده تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول