اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره پیامک ادبی رضوی خبر داد

فراخوان نخستین جشنواره پیامک ادبی رضوی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نخستین جشنواره پیامک ادبی رضوی در اردبیل گفت: فراخوان نخستین جشنواره استانی پیامک ادبی رضوی در اردبیل منتشر شد.

فراخوان نخستین جشنواره پیامک ادبی رضوی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سعید نوریان اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سومین جشنواره ملی پیامک رضوی از مجموعه برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، در اردبیل نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس فراخوان منتشره محورهای جشنواره عبارتند از تک بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام و جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) با ذکر منبع روایات.

این مسئول در خصوص ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: متن پیامک باید تک بیت، مصراع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است.

نوریان ادامه داد: بیت‌ها و جملات تکراری که پیش از این منتشر شده یا در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده‌اند در جشنواره شرکت داده نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: متن پیام باید بین 25 تا 150 کاراکتر باشد به طوری که متن‌های خارج از این محدوده در جشنواره شرکت داده نخواهند شد.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره پیامک ادبی رضوی در اردبیل با بیان اینکه متن پیامک به فارسی پذیرفته می شود، افزود: باید نام و نام خانوادگی، نام استان و شماره تماس ثابت با پیش شماره شهرستان در انتهای پیامک درج شود.

نوریان در رابطه با داوری نخستین جشنواره پیامک ادبی ابراز داشت: پیامک‌های دریافتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند توسط هیئت داوران بررسی شده و در پایان پیامک‌های برتر انتخاب و از نفرات برگزیده تقدیر خواهد شد.

به گفته مدیر اجرایی نخستین جشنواره پیامک ادبی رضوی در اردبیل علاقمندان می‌توانند پیامک‌های خود را با توجه به شرایط ذکر شده تا پایان ساعت 24 ششم دی ماه 91 به شماره تلفن 20003767 ارسال کنند.

وی بیان داشت: مراسم پایانی این جشنواره همزمان با مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی رضوی با تجلیل از هشت برگزیده برگزار خواهد شد.

نوریان در پایان سخنان خود اظهار داشت: برگزیدگان، در سطح استانی این جشنواره برای رقابت در سطح ملی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول