اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در مناطق سیل‌زده انجام شد

بازدید نماینده مردم آزادشهر و رامیان از مناطق سیل‌زدگان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مناطق سیل‌زده این دو شهرستان با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید نماینده مردم آزادشهر و رامیان از مناطق سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا صابری با حضور در مناطق سیل‌زده حوزه انتخابیه خود از جمله سنچول‎محله آزادشهر و روستاهای خاندوز سادات، مرزبن، فاضل‎آباد و کومیان در محدوده شهرستان آزادشهر و خان‎به‎بین، رامیان و روستاهای دارکلاته، جعفرآباد نامتلو و مشو در محدوده شهرستان رامیان از میزان خسارات وارده ناشی از سیل بازدید کرد و ضمن نظارت بر نحوه خدمات‎رسانی ستاد بحران این دو شهرستان به مردم سیل‌زده توصیه‎های لازم را به مسئولان خاطر نشان کرد.

وی در این بازدیدها با حضور در منازل مردم سیل‌زده از نزدیک مشکلاتی که تحت تاثیر سیل برای مردم ایجاد شده بود را مشاهده و با 80 خانواده سیل‌زده به صورت مجزا گفت‌وگو کرد.

در حاشیه این دیدارهای مردمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: اکثریت مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان از طبقه مستضعف و محروم جامعه هستند که سیل‌زدگان هم از این قاعده مستثنی نیستند و بیشتر نگرانی آنها از خساراتی است که سیل اخیر به منازل مسکونی و تجاری، لوازم خانگی، زمین‎های کشاورزی و دامداری‎های آنان وارد کرده است.

رضا صابری اضافه کرد: به مردم قول داده‎ام از هیچ کمکی به آنها دریغ نکنیم لذا با همکاری فرمانداران و رؤسای ادارات و نهادهای دولتی به ویژه اعضای ستاد بحران آزادشهر و رامیان در صدد هستیم مشکلات معیشتی مردم از قبیل اسکان موقت، وسایل گرمایشی و سرمایشی و غذای کافی را در اختیار آنها قرار بدهیم و ان‌شاءالله با تعاملی که با مسئولان استانی و کشوری برقرار می‎شود گزارشات سیل اخیر مستندسازی و در اختیار آنها قرار داده شود تا مشکلات مردم را آن گونه که شایسته است مرتفع کنند.

گفتنی است در پی باران‎های سیل شدید و جاری شدن سیل در استان گلستان که شامگاه دوشنبه هفته جاری اتفاق افتاد بخش‎های زیادی از شهرستان‎های آزادشهر و رامیان دچار سیل شد و علاوه بر کشته شدن سه نفر خسارات زیادی را به بخش‎های مختلف از جمله زمین‎های زراعی و محصولات کشاورزی مردم وارد کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول