اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن خبر داد

انجام 2000 بازدید بر نحوه شهرسازی در بومهن

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از انجام 2 هزار بازدید از سوی واحد شهرسازی شهرداری این شهر برای نظارت بیشتر بر امور خبر داد.

انجام 2000 بازدید بر نحوه شهرسازی در بومهن

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: می‏توان گفت که به طور متوسط روزانه 15 بازدید از سوی این واحد صورت می‏گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، 200 پرونده نیز از سوی واحد شهرسازی به کمیسیون ماده 100 شهرداری بومهن ارجاع داده شد.

آهنگران اضافه کرد: بنابراین واحد شهرسازی به عنوان یکی از مهم‏ترین واحدهای شهرداری به لحاظ درآمدی و پیشرفت و توسعه شهری فعالیت قابل قبولی را ارائه داده است.

شهردار بومهن با اشاره به دیگر اقدامات واحد شهرسازی این نهاد خاطرنشان کرد: این واحد تا کنون 31 گواهی پایان‏کار نیز صادر کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، 33 مورد صدور گواهی عدم‏خلاف، 27 مورد تمدید پروانه ساختمانی، 132 مورد پاسخ به استعلامات آب، برق، گاز و تلفن و 9 مورد رسیدگی به شکوائیه‏های اهالی درباره تداخل قطعات را می‏توان در ردیف دیگر امور اجرایی این واحد قرار داد.

شهردار بومهن، با اشاره به بیانات گران‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب، خدمت خالصانه به مردم را بالاترین عبادت دانست.

آهنگران تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش‏هایی از بیانات گوهربار خویش فرمودند که "شاید هیچ عبادتی بالاتر از عبادت مسئولی نیست که به خاطر تلاش و خدمت به مردم از راحتی و آسایش و امنیت خود صرف‏نظر کند".

شهر 40 هزار نفری بومهن در شمال شرق استان تهران، مسیر جاده آبعلی و در جوار شهرهایی مانند پردیس و رودهن قرار دارد.

این دیار از سال 1375 با ایجاد واحد مدیریت شهری به عنوان شهری متشکل از روستاهای "کرشت"، "طاهرآباد" و "گل‏خندان" به وجود آمد و در آن اقشار مختلفی از اقوام گوناگون زندگی می‏کنند.

رودخانه "سیاهرود"، امامزاده سلطان مطهر (ع)، امامزاده قاسم (ع)، قلعه "گل‏خندان" و بلندی‏های سیاهبند از جمله جاذبه‏های طبیعی، مذهبی و تاریخی بومهن شمرده می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول