اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رصد کردن مراحل کشتار صنعتی مرغ

2 کشتارگاه‌ صنعتی مرغ صومعه‌سرا بازدید شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با همراهی مدیرکل تعزیرات حکومتی از دو کشتارگاه‌ صنعتی عرضه مرغ در صومعه‌سرا به صورت سرزده بازدید کردند.

2 کشتارگاه‌ صنعتی مرغ صومعه‌سرا بازدید شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، به منظور کنترل روند نظارت بر عرضه مرغ و نیز رصد کردن مراحل کشتار و توزیع مرغ گرم در استان، هیئتی متشکل از سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، رئیس شعبه 4 تعزیرات حکومتی استان و سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا ظهر امروز از دو کشتارگاه صنعتی مرغ در شهرستان صومعه‌سرا به صورت سرزده بازدید کردند.

دو واحد مذکور شامل کشتارگاه صنعتی پرندک خزر و شرکت گیلان کشتار بوده که مورد بازدید قرار گرفته است.

در این برنامه از مراحل تحویل مرغ زنده و آماده سازی آن برای عرضه در واحدهای صنفی بازدید به عمل آمد و مدیران واحدهای مذکور نیز گزارشی از نحوه و میزان روزانه دریافت مرغ زنده و کشتار و آماده‌سازی برای توزیع در بازار و نیز مشکلات و موانع موجود ارائه کردند.

همچنین روند توزیع مرغ در فروشگاه‌های بزرگ شهر رشت نیز روز گذشته با حضور سرزده هیئت مذکور مورد بازدید قرار گرفت.

در جریان این بازدید علی منتظری سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با حضور در چند فروشگاه بزرگ عرضه مرغ از نزدیک بر روند توزیع این کالا نظارت کردند و نظرات مراجعان و مدیران فروشگاه‌های مذکور را درباره مسائل مرتبط با موضوع جویا شدند.

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هر روز در سطح فروشگاه‌های بزرگ توزیع مرغ و نیز کشتارگاه‌های صنعتی مرغ حضور می‌یابند و بر روند تولید و عرضه این محصول نظارت مستقیم دارند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول