اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

بازدید از خانواده‌های نیازمند زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان از خانواده‌های نیازمند زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنة بازدید می‌شود.

بازدید از خانواده‌های نیازمند زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:‌ ماه مبارک رمضان ماه گشایش درهای رحمت الهی و فرصت مناسبی برای همکاری خیران با این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه سالانه طرح‌های مختلفی از سوی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، اضافه کرد: طرح مفتاح‌الجنة از جمله طرح‌های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان سال گذشته در قالب اجرای طرح مفتاح‌الجنة از 895 خانوار نیازمند با حضور شخصیت‌های مذهبی، سیاسی و همچنین مسئولان محلی بازدید شد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در قالب طرح مفتاح‌الجنة 343 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند کمک شد.

حسنی همچنین با اشاره به اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان افزود: طرح اطعام و افطار نیازمندان هر سال در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 3 هزار و 571 نفر از افراد نیازمند طی مراسمی که توسط خیران برگزار شده بود، اطعام افطار شدند، افزود: همچنین در مجموع 6 هزار و 183 خانواده نیز با توزیع غذای گرم، جیره خشک در منازل مورد اطعام قرار گرفتند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: در مجموع در ماه رمضان سال گذشته در قالب طرح اطعام و افطار نیازمندان مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شد که از این میزان 287 میلیون ریال از محل بودجه کمیته امداد و 812 میلیون ریال نیز از محل کمک‌های مردمی و سایر سازمان‌ها هزینه شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول