اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران خبر داد

بازدید روزانه 8 هزار نفر از پایگاه حجاب ایران

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران گفت: به طور میانگین در هر روز 8 هزار نفر از این پایگاه بازدید می‌کنند.

بازدید روزانه 8 هزار نفر از پایگاه حجاب ایران

علی اولیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب ایران در سال 90 اظهار کرد: این پایگاه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مظلومیت بخش فرهنگ و نیاز کاربران فضای مجازی به مرجعی کامل پیرامون عفاف و حجاب تاسیس شده است.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران نخستین و جامع‌ترین پایگاه تخصصی علمی فرهنگی با موضوع حجاب است.

مدیر مسئول پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران عنوان داشت: معرفی کتاب و نرم‌افزار، ارائه مجموعه مقالات تخصصی پس از تائید و بررسی، دیده‌بان، گنجینه آیات و روایات، ادبیات و اطلس حجاب از جمله مطالبی است که در پایگاه علمی و فرهنگی حجاب ایران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 80 عنوان کتاب در بخش کتابخانه پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب ایران وجود دارد گفت: کتاب‌های مؤثر و مفید پس از بررسی و مطالعه در بخش پژوهش مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی ریحانة النبی به واحد رسانه‌ای تحویل داده می‌شود تا در پایگاه اطلاع‌رسانی قرار گیرد.

اولیایی خاطر نشان کرد: 180 مقاله در زمینه موضوعات مرتبط با حجاب و عفاف در پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب ایران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای جذابیت بیشتر کلیپ‌های تصویری یا تصاویر مناسب درباره حجاب در پایگاه اطلاع‌رسانی به کار رفته است.

مدیر مسئول پایگاه علمی فرهنگی حجاب ایران با اشاره به دیگر بخش‌های این پایگاه گفت: پرسمان یکی دیگر از بخش‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی بوده که شبهات کلیدی در آن مطرح می‌شود.

وی به تعداد بازدیدکنندگان پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب ایران اشاره کرد و افزود: به طور میانگین روزانه هشت هزار نفر از این پایگاه بازدید می‌کنند.

اولیایی معرفی کتاب و محصولات فرهنگی، ارائه مقالات تخصصی حوزه عفاف و حجاب، مصاحبه و تولید گزارش در زمینه ره‌یافتگان عفاف و حجاب و جمع‌آوری سخنان بزرگان اندیشه و دین را از دیگر بخش‌های پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب ایران ذکر کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول