اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

اهوازی‌ها برای شرکت در طرح پزشک خانواده تا پایان مرداد فرصت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز گفت: شهروندان برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده تا پایان مردادماه به مراکز بهداشت شهری مراجعه کنند.

اهوازی‌ها برای شرکت در طرح پزشک خانواده تا پایان مرداد فرصت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی اظهار داشت: ثبت‌نام طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مراکز بهداشتی اهواز آغاز شده و شهروندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح تا پایان مرداد ماه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

وی افزود: شهروندان در این طرح علاوه بر برخورداری از پزشک اختصاصی می‌توانند از مزایای ویزیت، دارو و تزریقات رایگان در هنگام مراجعه به پزشک خانواده استفاده کنند.

رئیس شورای سلامت شهرستان اهواز کاهش هزینه‌های درمانی و وقت، استفاده از خدمات مشاوره‌ای، تشکیل پرونده سلامت برای هر فرد را از دیگر مزایای طرح پزشک خانواده عنوان کرد و اظهارداشت: سرپرست هر خانواده می‌تواند یکی از پزشکان همکار طرح در مرکز درمانی مربوطه را به صورت اختیاری انتخاب نماید.

فدعمی خاطرنشان کرد: طی مراحل درمان افراد، ارجاع به پزشک متخصص در صورت نیاز با نظر پزشک خانواده صورت می‌گیرد و از مراجعه بی‌مورد و بی‌هدف به پزشکان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت در این طرح در سه سطح پزشک خانواده، پزشک متخصص و پزشکان فوق تخصص انجام می‌شود که هزینه دارو و ویزیت و تزریقات در سطح اول رایگان و در سطح 2 و 3 نیز کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

به گفته فرماندار اهواز، بیمارانی که خارج از طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع مستقیما به پزشک متخصص و فوق تخصص مراجعه نمایند 100 درصد هزینه‌های تشخیص و درمان را باید شخصا پرداخت نمایند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول