اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت در گفت‌وگو با فارس:

طبیب جایگزین طرح پزشک خانواده مشخص شد

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر اینکه چنانچه پزشکی در طرح پزشک خانواده، به مرخصی برود، تکلیف افرادی که تحت نظارت آن پزشک هستند، چه می‌شود، گفت:‌ اگر پزشکی به مرخصی برود، جایگزین او مشخص می‌شود.

طبیب جایگزین طرح پزشک خانواده مشخص شد

مرضیه وحیددستجردی در حاشیه افتتاح پزشک خانواده در ساری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای دانشجویانی که در شهرهای دیگری مشغول به تحصیل بوده و یا کسانی که به خدمت سربازی می‌روند، آیا مراکزی در نظر گرفته شده، گفت:‌ برای همه کسانی که به مسافرت و یا خدمت سربازی می‌روند و برای همه افراد این چنینی، مراکزی تعبیه شده که به این مراکز مراجعه کنند.

وحیددستجردی افزود:‌ با توجه به اینکه پرونده الکترونیک سلامت وجود دارد، مردم در زمان مسافرت مشکلی نداشته و در آن محل پزشکانی حضور دارند که به ویزیت بپردازند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چنانچه پزشکی در طرح پزشک خانواده، به مرخصی برود و یا به هر دلیل دیگر قادر به ویزیت بیماران نباشد، تکلیف افرادی که تحت نظارت آن پزشک هستند، چه می‌شود، اذعان داشت:‌ اگر پزشکی به مرخصی برود، جایگزین او مشخص می‌شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد:‌ مشکلی که در برنامه پزشک روستایی وجود داشت، در پزشک خانواده وجود ندارد.

این مسئول درباره تامین اعتبارات این طرح، اذعان داشت:‌ امیدواریم حمایت‌ها ادامه پیدا کند و مشکل اعتباری هم وجود نداشته باشد.

انتهای‌پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول