اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

همه دستگاه‌ها در اجرای طرح پزشک خانواده همکاری کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: طرح پزشک خانواده طرحی ارزشمند است و همه دستگاه‌ها در اجرای این طرح باید همکاری کنند.

همه دستگاه‌ها در اجرای طرح پزشک خانواده همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای بهداشتی شهرستان دشتستان اظهار داشت: هدف جلسات شورای سلامت تامین رضایت مردم است و از تمام توان برای بهبود سطح سلامت در جامعه تلاش می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: مصوبات شورای سلامت هموار کننده تحقق این هدف ارزشمند است و تمامی مدیران اجرایی باید برای اجرای مصوبات این شورا فعالیتی مطلوب داشته باشند و زمینه را برای اجرای آنها هموار کنند.

وی افزود: مصوبه اتلاف سگ‌های ولگرد در تامین امنیت و سلامت جامعه نقشی مهم ایفا می‌کند و مدیران دستگاه‌های مربوط در اجرای این طرح در سطح شهرهای شهرستان فعالیت کنند.

دهقائدی یادآور شد: خروجی جلسات شورای سلامت باید رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و مصوبات این شوراها باید منطبق بر نیازهای مردمی باشد و اینگونه می‌توانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی ادامه داد: عدالت‌محوری و رفع نیازهای اساسی مردم از اهدافی است که دولت خدمتگزار به‌طور ویژه برای دسترسی به آن تلاش می‌کند و این تلاش را در تمامی عرصه‌ها شاهد هستیم.

دهقائدی بیان داشت: اجرای طرح پزشک خانواده از برنامه‌های ارزشمند دولت است و تضمینی بر اجرای عدالت در عرصه‌های بهداشتی و سلامت است.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستانی برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای اجرای طرح پزشک خانواده صورت پذیرفته و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهد اجرای مطلوب این طرح خواهیم بود و تمامی دستگاه‌های مربوط باید در اجرای مطلوب این طرح تلاش داشته باشند. 

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول