اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد

پزشک خانواده زودتر از موعد مقرر در سراسر کشور اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجهی که رئیس جمهور به طرح پزشک خانواده داشت بنا شد دو وزارتخانه بهداشت و رفاه این کار را در مدت دو سال به اتمام برسانند و بنا داریم این را زودتر از موعد مقرر اجرا کنیم.

پزشک خانواده زودتر از موعد مقرر در سراسر کشور اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالرضا شیخ الاسلامی پنجشنبه شب در مراسم افتتاح پزشک خانواده شهری مازندران اظهار داشت: شاهد اجرای یک طرح ملی و تحولی در مازندران هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همه دولت‌ها یکی از دغدغه های اصلی آنها، برقراری رفاه در سطح جامعه است.

شیخ الاسلامی متذکر شد: دولت نهم و دهم این معنا را به صورت ویژه داشته و تامین مسکن به عنوان مسئله اصلی رفاه در کشور مطرح بود.

وی با اشاره به اینکه موضوع مهم تامین اجتماعی در همه کشورهای دنیا و کشور ما از موضوع‌های محوری است که در بحث رفاه مطرح است، تصریح کرد: موضوع بهداشت و درمان از موضوع‌های موثر در این بخش است.

این مسئول عنوان کرد: وزارت کار در موضوع مهم تامین اجتماعی و برقراری سلامت نقش موثر و مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تامین اجتماعی موضوع بیمه‌های اجتماعی و درمانی و حمایت‌های اجتماعی مطرح است که در دولت نهم و دهم اقدام‌های قابل توجهی در این باره به عمل آمده و در بخش سلامت هم تلاش داریم نقش خود را به شایستگی ایفا کنیم.

شیخ الاسلامی گفت: طرح پزشک خانواده از تکالیف مندرج در قانون برنامه است که دولت موظف بود تا سال پنجم این برنامه را در سراسر کشور اجرا کند.

این مسئول متذکر شد: با توجه خاصی که رئیس جمهور به این موضوع داشت بنا شد دو وزارتخانه این کار را در مدت دو سال به اتمام برسانند و بنا داریم این را زودتر از دو سال مقرر و قبل از پایان دولت دهم در سراسر کشور اجرا کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم این طرح با قوت و سرعت به نقطه نهایی برسد، تصریح کرد: بانیان کار با قوت کار را اجرا کرده و مشکلاتی که در حین کار به وجود می آید به سرعت اطلاع داده و چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است این طرح در ابتدا با مشکلاتی مواجه باشد و اقدام به موقع می‌تواند کمک کند این طرح به صورت کامل اجرا شود، متذکر شد: از مردم تقاضا داریم با مشارکت جدی در این طرح، کمک‌کار مسئولان در اجرای طرح باشند و شاهد جامعه‌ای باشیم که از سطح سلامت جسمی و روانی برخوردار است.

این مسئول با درخواست از نمایندگان مجلس اذعان داشت: نمایندگان در اجرای طرح پزشک خانواده همکاری مناسبی با ما داشته باشند.

انتهای‌پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول