اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند عنوان کرد

تشکیل پرونده 100 درصدی مردم زرند در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: کار تشکیل پرونده 100 درصد جمعیت شهری زرند در طرح پزشک خانواده به انجام رسیده است.

تشکیل پرونده 100 درصدی مردم زرند در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی طر‌ح سرشماری پزشک خانواده در شهرستان زرند اظهار داشت: این طرح با تعامل مطلوب شهروندان‌ و موفقیت تمام در شهرستان زرند به کار خود پایان داده است. 

‌وی تصریح کرد: طرح پزشک خانواده در شهر زرند با استفاده از 60 نفر رابط و نیروهای بهداشتی در قالب 21 مرکز بهداشتی و درمانی در مدت زمان 50 روز با موفقیت به پایان رسید.

کرمی عنوان کرد: کار تشکیل پرونده 100 درصد جمعیت 52 هزار نفری شهر زرند در قالب چهار مرکز بهداشتی و درمانی ‌انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان زرند در اجرای این طرح از برنامه زمان‌بندی جلوتر است، افزود: با پایان مراحل ثبت‌نام‌ هم اکنون کار ثبت پرونده الکترونیکی در حال اجرا است و از 14 هزار و 200 پرونده بیش از 5 هزار پرونده ثبت سیستم رایانه شده است. 

‌فرماندار زرند ‌طرح پزشک خانواده را از اقدامات ارزشمند دولت و تحول عظیمی در ارتقای سلامت جامعه دانست و گفت: با اجرای آن همه مردم کم درآمد و آسیب‌پذیر به طور یکسان از امتیاز خدمات و امکانات بهداشت و درمان به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند نیز در این جلسه برنامه پزشک خانواده را زیر‌بنای عدالت و پیشرفت در ارائه خدمات بهداشت‌ و درمان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و از تلاش دست‌اندر‌کاران اجرای این طرح تجلیل کرد. 

تهامی‌نیا مدیر شبکه بهداشت و درمان زرند نیز اظهار داشت: با اجرای طرح پزشک خانواده‌، حق معاینه پزشک و هزینه داروی تجویزی تیم سلامت سطح یک رایگان و‌ 95 درصد هزینه‌های پرداخت‌ بستری طبق تعرفه‌های مصوب هئیت وزیران‌ در بخش دولتی بر عهده بیمه‌ها است.

حسن سعیدی دبیر ستاد اجرایی‌ طرح پزشک خانواده در شهرستان زرند نیز گفت: هر بیمار دارای یک پرونده الکترونیک می‌شود و غیر از پزشک خود به پزشکی دیگر نمی‌تواند، مراجعه کند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح 21 پزشک با گروه‌های خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول