اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

منابع مالی طرح پزشک خانواده شهری آماده نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی طرح پزشک خانواده شهری آماده نیست.

منابع مالی طرح پزشک خانواده شهری آماده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید رمضان شجاعی در مراسم افتتاح طرح پزشک خانواده شهری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد اثرات اجرای طرح پزشک خانواده شهری در کشور طوری باشد که خدمات این طرح برای مردم ملموس و عینی باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده روستایی در کشور بیان داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح پزشک خانواده طوری طراحی شود که مشکلات و دغدغه‌های پزشک خانواده روستایی در این طرح برطرف شود.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس گفت: پرداخت هزینه‌های درمانی مردم در سطح دو به پنج درصد و در سطح سه به 10 درصد قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اعلام اینکه برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری دو تا سه اشکال مهم وجود دارد، بیان داشت: باید اقداماتی انجام شود تا نگرانی‌های اجرای طرح پزشک خانواده شهری برطرف شود.

شجاعی در ادامه با اعلام اینکه در طرح پزشک خانواده برای خانواده‌های که دارای پزشک هستند، میزان خدمات‌دهی بیمه‌ها به این خانواده‌ها مشخص نشد، تصریح کرد: اگر در طرح پزشک خانواده اتفاق بیافتد آیا بیمه‌ها برای خانواده‌های دارای پزشک حقی قائل می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در طرح پزشک خانواده شهری برای مناطق روستایی که دارای مراکز بهداشتی درمانی نیستند، وضعیت این مناطق هنوز نامشخص است.

وی در ادامه خواستار تعیین تکلیف وضعیت پزشکانی که در طرح پزشک خانواده ثبت نام نکردند، شد.

شجاعی با اعلام اینکه طرح پزشک خانواده شهری بودجه زیادی می‌خواهد، گفت: نگرانی عمده ما از آماده نبودن زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده است.

وی یادآور شد: نگرانی عمده ما از آماده نبودن منابع مالی طرح پزشک خانواده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اذاعان داشت: اگر اشکالات و ابهاماتی در طرح پزشک خانواده وجود دارد، از هم‌اکنون مطرح شود تا مشکلات احتمالی رفع شود.

وی ادامه داد: اصل کار مورد تایید است و با این اقدام دولت عدالت در سلامت به وجود می‌آید.

شجاعی در ادامه از اعلام آمادگی مجمع نمایندگان مازندران برای رفع مشکلات احتمالی طرح پزشک خانواده شهری خبر داد و گفت: امیدواریم طرح پزشک خانواده شهری به خوبی در کشور اجرا شود.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول