اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

اجرای طرح پزشک خانواده گام بلندی برای اصلاح نظام سلامت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار پاکدشت گفت: توزیع عادلانه خدمات سلامت در کشور، کاهش هزینه‌های غیر ضروری، ارتقای سلامت مردم و رضایتمندی و به حداقل رسیدن پرداخت هزینه‌های درمان از مزایای طرح پزشک خانواده است

اجرای طرح پزشک خانواده گام بلندی برای اصلاح نظام سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نخستین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده با حضور تاجیک معاون سیاسی، مدنی رئیس شبکه بهداشت شهرستان و سایر اعضا برگزار شد.

عین‌الله ‌تاجیک گفت: ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و جدیت شبکه بهداشت و درمان و دیگر عوامل اجرایی برنامه بزرگ و ملی پزشک خانواده شهری، هماهنگی و همکاری موثر تمام مسئولان و اعضای ستاد اجرایی شهرستان را در اجرای برنامه بزرگ پزشک خانواده شهری خواستار هستیم.

معاون سیاسی فرماندار پاکدشت اجرای صحیح و کامل طرح پزشک خانواده را تحولی نو در نظام سلامت دانست و عنوان کرد: اجرای پزشک خانواده و تاکید دولت بر اجرای صحیح آن مبتنی است بر سیاست‌های کلان دولت بر برنامه پنج ساله پنجم توسعه که با هدف افزایش شاخص‌های سلامت کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح عدالت در نظام بهداشتی کشور به مراتب بیشتر می‌شود و این امر نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مردم با متولیان بهداشت است.

تاجیک اطلاع‌رسانی را از ضروریات اجرای موفق این طرح خواند و افزود: اجرای طرح نظام خانواده و نظام ارجاع شهری، ارائه خدمات بهینه سلامت و نظام‌مند به مردم را تضمین می‌کند و برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی شهرستان نقش بسزایی دارد.

مجید مدنی رئیس شبکه بهداشت در ادامه، گزارشی از تاریخچه اجرای برنامه پزشک خانواده در مناطق و شهرهای دیگر ارائه کرد و اظهار داشت: با استناد به قانون پنج ساله پنجم توسعه کشور و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری به‌منظور برقراری عدالت در مقوله سلامتی برای کلیه آحاد مردم و دسترسی به هنگام و سریع به خدمات بهداشتی و درمانی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور در سال جاری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول