اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین زهرا:

کاهش هزینه‌های درمان از مزایای طرح پزشک خانواده است

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا گفت: کاهش هزینه‌های درمان از مزایای اجرای طرح پزشک خانواده در کشور است.

کاهش هزینه‌های درمان از مزایای طرح پزشک خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمدهادی طائفی صبح امروز در جلسه شواری سلامت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شاخصه‌های سلامت در بویین زهرا در طول سال گذشته جهش چشمگیری را تجربه کرده است، اظهار کرد: باید گفت که تلاش و اراده مسئولان در امر توسعه و خدمات‌رسانی بهداشتی به مردم شهرستان بویین زهرا در طول یک سال گذشته بسیار فراوان و بی‌نظیر بوده است و موجب افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان و به‌ویژه روستائیان شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا افزود: همچنین در مدت یک ساله گذشته در بسیاری از بخش‌ها و روستاهای این شهرستان طرح‌های خدمات‌رسانی و امدادی خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده در سطح کشور هزینه‌های درمان و پزشکی را به طور محسوسی کاهش داده و سبب افزایش شاخصه‌های سلامت در شهر‌ها و روستاهای دورافتاده می‌شود، تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌ها موظف‌اند تا با حمایت و تقویت هر چه بیشتر این طرح زمینه را برای اجرای دقیق و درست آن مهیا کرده و سبب مؤثرتر واقع شدن آن شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه لزوم گشترش و احیای فرهنگ تندرستی و ورزش وظیفه‌ای اساسی است که امروز بر عهده تمام مسئولان و به‌ویژه مدیران سلامت در کشور قرار دارد، عنوان کرد: بستر‌سازی مناسب و به‌کارگیری نیرو‌های متخصص کمک می‌کند تا ورزش و احیای سلامتی روز به روز در سطح جامعه و به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شده و در افق آینده سبب توسعه سلامت در کشور شود.

طائفی با اشاره به راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری در بیمارستان امیر‌المؤمنین (ع) بخش مرکزی این شهرستان عنوان کرد: در سال جاری نیز به‌دنبال این هستیم که طرح اجرای اتوماسیون را به صورت جدی‌تر پیگیری کرده و سبب گستردگی آن در مراکز و شعب خدمات بهداشتی در بخش‌های مختلف این شهرستان شویم.

وی با اشاره به راه‌اندازی تعداد قابل توجه خانه بهداشت در روستاهای شهرستان بویین زهرا در سال جاری عنوان کرد: تعامل و همیاری مسئولان و رؤسای ارگان‌ها در امر سلامت می‌تواند کمک شایانی را به اشاعه این مهم در سطح شهرستان کند و سبب افزایش رضایت‌مندی عمومی شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول