اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

استکبار جهانی هدفی جز نابودی مسلمانان ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: هدف استکبار جهانی در ممالک اسلامی، جز نابودی مسلمانان چیز دیگری نیست.

استکبار جهانی هدفی جز نابودی مسلمانان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در خطبه‌های نمازجمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان ضمن محکوم کردن جنایات فجیع علیه مردم مسلمان میانمار، اظهار داشت: دشمن با تجمیع نیروهای خود و آمادگی تمام توان نظامی قصد تعرض به کشور را داشت که با فرمان امام خمینی (ره) در چنین روزی، ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی در مقابل منافقان ایستاد و عملیات به ظاهر فروغ جاویدان آنان را تبدیل به شکست کرد و رسوایی بزرگی برای منافقان به بار آمد.

وی به تحریم‌های دشمنان علیه ایران اشاره کرد و افزود: ملت پیروز ما در هشت سال دفاع مقدس، استقامت ورزیدند و قهرمان شدند و امروز که جنگ تحریم اقتصادی است هم باید صبر و استقامت کرد و تسلیم خواسته دشمن نشد و با توکل به خدا همچنان ثابت قدم بمانیم.

خطیب جمعه چابهار در ادامه به ششم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه توسط آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: نمازجمعه مایه برکات فراوانی برای نظام اسلامی ما بوده است همان طور که پیامبر بزرگ اسلام فرمودند "کسی که به روز قیامت و خدا اعتقاد دارد باید در نماز جمعه حضور داشته باشد".

موسوی، کشتار مردم مظلوم و مسلمان میانمار را عملی وحشیانه دانست و بیان داشت: جوامع بین‌الملل در خصوص کشتار مردم بیگناه و مسلمان میانمار هیچ گونه واکنشی از خود نشان نمی‌دهند و هیچ نشست و مجمعی تشکیل نمی‌شود گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وی تصریح کرد: درحالی که شاهد هستیم در مورد مردم سوریه که با استکبار جهانی در مبارزه‌اند چندین قطعنامه در سازمان بین‌الملل صادر می‌کنند و تبلیغات سوء و زیانباری بر علیه این کشور به راه انداخته‌اند اینها نشان دهنده این است که استکبار جهانی به جز اختلاف در کشورهای اسلامی و نابودی ممالک اسلامی و مسلمانان چیز دیگری نمی‌خواهد.

امام جمعه چابهار در پایان خطبه‌ها از زحمات فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان چابهار در ارتباط با متلاشی کردن باند شرارت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول