اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

ملت ایران راه خود را انتخاب کرده و تسلیم توطئه‌ها نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: ملت ما راه خود را انتخاب کرده است و به طور قطع اسیر توطئه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دشمنان نمی‌شود.

ملت ایران راه خود را انتخاب کرده و تسلیم توطئه‌ها نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بیش از 30 سال با ایستادگی و مقاومت پله‌های ترقی را طی کرده است.

وی بیان داشت: ما برای اسلام و قرآن ایستادگی می‌کنیم که شعار انقلاب است و تحریم‌ها و تهدیدها ما را از شعارهای خود دل‌سرد نمی‌کند.

حسینی افزود: مردم ما می‌دانند که فشارها و تحریم‌ها با هدف تسلیم ایران شدت می‌یابد و دشمنان به دنبال ایجاد بحران هستند تا مردم و دولت را در مقابل هم نشان دهند، اما کور خوانده‌اند و امروز وظیفه ما مقاومت و امید به آینده است.

وی با توصیه به وحدت ابراز داشت: امروز نیاز جامعه ما به وحدت بیشتر است، زیرا پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها همراه با عبور از چالش‌ها و وحدت و اعتماد به نفس بوده است.

خطیب جمعه سیرجان اظهار داشت: ملت ما راه خود را انتخاب کرده است و به طور قطع اسیر توطئه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دشمنان نمی‌شود.

حسینی افزود: تلاش دشمن برای نشان دادن ضعف نظام اسلامی به ویژه در سال پایانی دولت محمود احمدی‌نژاد با دو هدف جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در سایر نقاط و دخالت در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.

وی گفت: ما در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و موفقیت دست یافته‌ایم و انقلاب ما اروپا و آمریکا را هم فرا گرفته و بیداری ملت‌ها از فریاد عدالت‌خواه ملت و انقلاب ما در جهان است.

حسینی با اشاره به مسائل سوریه و عراق اذعان داشت: امنیت ملی در سوریه با حمایت از مردم و ارتش و دولت کنونی سوریه است.

وی خطاب به متجاوزان در سوریه ابراز داشت: شما که نمی‌دانید ملت موضع قدرت است، در دیگر کشورها دخالت نکنید.

حسینی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی از سال‌های گذشته ملت و به ویژه جوانان ما را نشانه رفته و ما با کمک مردم حجاب اسلامی را در جامعه پیاده می‌کنیم و ریشه بدحجابی را می‌خشکانیم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران کل تصریح کرد: این مدیران به شهرستان‌ها سفر نمی‌کنند و از عملکرد نهادهای زیرمجموعه خود بی‌خبر هستند.

حسینی همچنین از انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با امام جمعه انتقاد کرد و اظهار داشت: در اسلام بر مشورت تأکید شده است.

وی با تأکید بر اینکه اصل کار ما حفظ وحدت است، عنوان کرد: بعضی از مسئولان کارنامه خوبی ندارند و مردم از آنها راضی نیستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول