اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

انسان باید به اخلاق الهی مجهز شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: انسان باید به اخلاق الهی مجهز شود تا دعای او به آسمان برود و برکت در زندگی‌اش پیدا شود.

انسان باید به اخلاق الهی مجهز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: نهاد خانواده نقش اصلی در تربیت صحیح فرزندان را به عهده دارد.

وی افزود: پدر خانواده علاوه بر تامین هزینه‌های خوراک، مسکن و پوشاک باید به فکر تربیت دینی و معنوی فرزندان خود نیز باشد تا بتواند با تربیت صحیح، فرزندانی صالح به جامعه تحویل دهد.

امام جمعه فردوس با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: روزه‌دار مومن باید به فکر فقرا و نیازمندان باشد و در این ماه سراسر خیر و برکت به فقرا و نیازمندان کمک کند.

بابایی ماهانی‌نژاد به مضامین دعای ابوحمزه اشاره کرد و گفت: انسان باید به اخلاق الهی مجهز شود تا دعای او به آسمان برود و برکت در زندگی‌اش پیدا شود.

وی با اشاره به پنجم مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی گفت: نماز جمعه پایگاهی معنوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

بابایی ماهانی‌نژاد به وجود بیش از 750 پایگاه نماز جمعه در کشور اشاره کرد و افزود: هر یک از این پایگاه‌ها مکانی مناسب برای دفع تهاجم فرهنگی دشمن و مقابله با جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: بر اساس روایات اسلامی هرگاه مومنی به سوی نماز جمعه حرکت کند، خداوند دلهره‌های روز قیامت را برای او کاهش داده و به سوی بهشت راهنمایی‌اش می‌کند.

امام جمعه فردوس به حدیثی از امام صادق (ع) اشاره کرد و افزود: کسی که به سوی نماز جمعه قدم بردارد خداوند جسد او را بر آتش دوزخ حرام می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول