اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی واحد رشت خبر داد

کسب مقام قهرمانی تیم رباتیک واحد رشت

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از کسب نخستین مقام قهرمانی تیم رباتیک این دانشگاه در سطح کشور خبر داد.

کسب مقام قهرمانی تیم رباتیک واحد رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی محمدی ترکاشوند بعد از ظهر امروز جمع قهرمانان رباتیک واحد رشت اظهار کرد: مسابقات ربوکاپ آزاد گیلان در واحد لاهیجان برگزار شد که واحد رشت برای نخستین بار به کسب مقام قهرمانی در سطح کشور نایل آمده است.

وی با بیان اینکه تیم ربات فوتبالیست واحد رشت از بین بالغ بر 40 تیم شرکت کننده از سطح کشور موفق به کسب این مقام شده‌اند افزود: این دوره از مسابقات در دو سطح دانش‌آموزی مقطع راهنمایی و دبیرستان و فوتبال منوال دانش‌آموزی برگزار شده است.

این مسئول از افتتاح کانون شکوفایی خلاقیت با همکاری پارک علم و فناوری گیلان در واحد رشت خبر داد و گفت: این کانون به منظور کشف استعدادهای دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تشکیل می‌شود و پل ارتباطی دانشگاه و پارک علم و فناوری است که همکاری متقابل بین این دو نهاد را می‌طلبد.

ترکاشوند افزود: در جریان فعالیت کانون شکوفایی خلاقیت طرح‌های کاربردی برای اجرا به پارک علم و فناوری معرفی می‌شوند و یک همکاری متقابل علمی شکل می‌گیرد.

به گزارش فارس، فردین و شایان کاظمی از دانش‌آموزان نخبه و عضو باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هستند که موفق به کسب مقام قهرمانی رباتیک فوتبالیست این دانشگاه شده‌اند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول