اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در رقابت‏های مکزیک

قهرمانان رباتیک جهان در دماوند تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: قهرمانان رباتیک جهان پس از درخشش در رقابت‏های مکزیک در دماوند تقدیر شدند.

قهرمانان رباتیک جهان در دماوند تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز مراسم تجلیل از قهرمانان تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور فرماندار شهرستان دماوند، اعضای تیم رباتیک، اساتید و خانواده‏های اعضا در فضایی صمیمی و در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد واحد دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه در سخنانی ضمن تبریک به اعضای تیم رباتیک و خانواده‏های این عزیزان، پیروزی جوانان ایران اسلامی را در مسابقات علمی جهان با وجود تحریم‏ها و فشارهای سیاسی بسیار مهم و درخور تقدیر دانست.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در ادامه اظهار امیدواری کرد تا دانش رباتیک وارد عرصه صنعتی شود و در اختیار صنعت و پیشرفت کشور قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: کسب رتبه برتر مسابقات جهانی رباتیک که توسط جوانان این مرز و بوم حاصل شده، مرهون تلاش و کوشش سالیان متمادی پدران و مادران آنان است که سعی کردند تا محیطی را برای رشد علمی فرزندان خود فراهم کنند.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: همچنین نباید فراموش کرد که رشادت‏ها و دلیر مردی‏های رزمندگان اسلام در عرصه هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا کشور به دور از هرگونه تهدید به سمت شکوفایی در همه زمینه‏ها حرکت نماید

وی توجه رهبر معظم انقلاب را به رشد علمی کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رهبری‏های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و حمایت‏ها و پشتیبانی‏های مستمر ایشان از حوزه علم، دانش، فناوری و پژوهش بستر لازم جهت رشد و شکوفایی و بالندگی استعدادهای درخشان جوانان فراهم شود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: ضمن تقدیر از زحمات شبانه‏روزی و تلاش‏های مخترعان و مبتکران که این رتبه عالی را کسب کردند، باید قدردان نعماتی که برشمردیم باشیم.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: در سایه این نعمات بزرگ بود که چشم‏انداز 20 ساله کشور در افق 1404 در بحث علم و دانش امروز محقق شده و جمهوری اسلامی ایران رتبه برتر علمی منطقه را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز ضمن خوش‏آمدگویی، این موفقیت را به اعضای رباتیک، خانواده‏ها و مسئولان تبریک گفت.

محمود صفری در سخنانی در مقایسه واحد دماوند با واحدهای بزرگی که در مسابقات شرکت کرده بودند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند جوان دماوند با سابقه 10 ساله توانست با واحدهای بزرگ کشور نظیر قزوین و یزد رقابت کند و این برای ما مسئله مهم و قابل توجهی است.

صفری در ادامه اظهار داشت: شما همانند جوانان بسیجی دوران دفاع مقدس برخی تیم‏های خارجی نظیر آمریکا را نیز شکست داده و پشت سر گذاشتید و باعث افتخار و سرافرازی میهن عزیزمان شدید.

حمیدرضا حسینی‏دانا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز در سخنانی به بیان تاریخچه و موفقیت‏های رباتیک در کشور و دانشگاه دماوند پرداخت و از حمایت‏های همیشگی مسئولان دانشگاه و شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول