اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک محلات شهر تهران:

شهرری کانون رباتیک شهر تهران شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک 374 محله شهر تهران از آغاز فعالیت این منطقه به عنوان کانون رباتیک شهر تهران خبر داد.

شهرری کانون رباتیک شهر تهران شد

عظیم بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آغاز فعالیت منطقه 20 به عنوان کانون رباتیک شهر تهران خبر داد و گفت: کانون رباتیک یکی از کانون‌های هفت‌گانه جشنواره شکوفا است که در منطقه 20 به عنوان کانون رباتیک شهر تهران، ثبت نام آغاز شده است.

رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک محلات شهر تهران خاطرنشان کرد:‌ علاقمندان می‌توانند تا 15 تیرماه با ورود به سایت اینترنتی www.farhangi.tehran.ir در کانون رباتیک شهر تهران عضو شوند و پس گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی در مسابقات محله‌ای، منطقه‌ای و سطح شهر تهران شرکت کنند.

وی در ادامه به نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در مصلای تهران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: غرفه اختصاصی منطقه 20 در این نمایشگاه با محوریت رباتیک از ششم تا یازدهم تیرماه دایر است که ربات‌های امدادگر، مین یاب، پرنده، هلماز و سازه‌های فضایی از جمله مواردی است که در این محل به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک محلات شهر تهران تصریح کرد:‌ به منظور رفاه حال شهروندان عضوگیری کانون رباتیک در غرفه رباتیک منطقه 20 نمایشگاه مورد اشاره انجام می‌شود.

جشنواره شکوفا در هفت رشته وبلاگ نویسی، رسانه دیجیتالی، رباتیک، برنامه نویسی موبایل، طراحان گرافیکی، توسعه مهارت‌های یارانه‌ای و بازی‌های رایانه‌ای در سطح 374 محله شهر تهران به همت اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری مناطق 22‌گانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول