اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

درخشش دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات رباتیک اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تیم رباتیک دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی سنندج در مسابقات رباتیک اصفهان با کسب مقام های اول تا سوم افتخار آفرید.

درخشش دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات رباتیک اصفهان

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: دومین دوره مسابقات رباتیک جام استاد طاهر اصفهان اخیرا در شهر رضا با حضور تیم‌های برتر کشوری و در رشته‌های مسیر یاب، امدادگر، جنگجو، مین یاب و فوتبالسیت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی سنندج در قالب چهار تیم رباتیک شامل سه تیم رباتیک در رشته مسیریاب و یک تیم رباتیک در رشته جنگجو حضور داشتند که در پایان تیم‌های رباتیک رشته مسیر موفق شدند مقام‌های اول، دوم و سوم این دوره از مسابقات را از آن خود نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نوید نوری، آزاد محمدی، سعید مردوخی، راشد محمدی و میلاد زند کریمی اعضای تیم اول، یارا محمدی بهرام، آریو گرشاسبی، میلاد فیضی، مبین حسین پناهی، آزاد محمدی و نوید نوری اعضای تیم دوم و پارسا جوادیان، پوریا رستمی، یاشار پشانی، خشایار اسدی، نوید نوری و آزاد محمدی اعضای تیم سوم دبیرستان شهید بهشتی هستند که در این دوره از مسابقات حضوری موفق داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: تیم رباتیک دبیرستان شهید بهشتی سنندج از ابتدای سال 90 تاکنون در مسابقات مختلف شرکت و عناوین و رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده‌اند و هم‌اکنون نیز این تیم خود را برای شرکت در مسابقات رباتیک شاهین شهر اصفهان و ایران اپن قزوین به عنوان معتبرترین و مهم‌ترین مسابقات رباتیک کشور آماده می‌کند.

ساکی یادآور شد: کسب مقام‌های اول، دوم و سوم مسابقات رباتیک رهکاپ دانشگاه صنعتی شریف در رشته مسیر یاب ساده، کسب مقام اول در رشته مسیر یاب ساده، مقام دوم مسیر یاب پیشرفته و سوم رشته جنگجو در مسابقات رباتیک دانشگاه زنجان، کسب مقام سوم رشته جنگجو در مسابقات رباتیک فضاسازان اپن بروجرد  و مقام اول رشته مسیر یاب، مقام پنجم رشته جنگجو و مقام چهارم ربات نمایشی از دیگر افتخارات دانش‌آموزان دبیرستان شهید بهشتی سنندج در مسابقات مختلف است.

وی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش کردستان، درخشش دانش‌آموزان مستعد استان در مسابقات مختلف و کسب این موفقیت‌های ارزنده را به مردم شریف، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول