اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلاس‌های آموزش رباتیک در روستاهای ابرکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد و فناوری ابرکوه گفت: با توجه به استقبال دانش‌آموزان از کلاس‌های آموزش رباتیک، این کلاس‌ها در روستاها نیز برگزار می‌شود.

کلاس‌های آموزش رباتیک در روستاهای ابرکوه برگزار می‌شود

علی‌اصغر قیومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی رباتیک در روستاهای ابرکوه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: گام‌های جدید برای آموزش رباتیک دانش‌آموزی در شهرستان ابرکوه برداشته شده است.

قیومی بیان کرد: یکی از شرکت‌های همکار مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد در برگزاری کلاس‌های رباتیک با حمایت مرکز رشد فناوری ابرکوه هم‌چنین همراهی آموزش و پرورش ابرکوه برنامه‌های جدیدی را برای ارائه آموزش‌های رباتیک به دانش‌آموزان شهرستان ابرکوه در نظر گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل این شرکت از آمادگی کامل شرکت خود برای ارائه این خدمات آموزشی و پشتیبانی از استعدادهای برتر این دوره‌ها در صورت علاقه‌مندی و پی‌گیری اولیای مدارس خبر داد.

قیومی هم‌چنین از مدیران آموزشگاه‌ها خواست: برای دریافت اطلاعات بیشتر شامل سطح‌بندی دوره‌ها، عناوین آموزشی، تجهیزات مورد نیاز، زمان‌بندی کلاس‌ها و دیگر برنامه‌ها با مرکز رشد فناوری ابرکوه ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول