اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان استقبال مسئولان دانشگاهی در فیروزکوه

برترین‏های رباتیک جهان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

خبرگزاری فارس: برترین‏های رباتیک جهان در میان استقبال مسئولان دانشگاهی در فیروزکوه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

برترین‏های رباتیک جهان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز در میان استقبال مسئولان دانشگاهی از تیم ربات امدادگر فیروزکوه، مراسم اهدای گل به مزار شهدای گمنام توسط تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه که توانسته است در مسابقات جهانی 2012 مکزیک درمیان کشورهای قدرتمند جهان رتبه چهارم را از آن خود کند، عصر امروز ضمن حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و اهدای گل به مزار شهیدان میهن اسلامی، با ذکر فاتحه‏ای به این شهیدان ادای احترام کرد.

در این مراسم که با حضور ریاست، معاونان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام شد، سرپرست فنی تیم رباتیک اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک گفت: امروز ایران اسلامی هرچه دارد، به برکت خون شهیدان است.

احمد زاهدی ادامه داد: ما افتخارمان این است که بتوانیم پیام‏رسان خوبی برای این شهیدان که هدفشان همان "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" است، به تمام صحنه‏های علمی جهانی باشیم.

همچنین قبل از این مراسم، نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه همراه معاونان و مدیران این دانشگاه به استقبال تیم رباتیک فیروزکوه رفتند.

وی ضمن خوش‏آمدگویی به این افراد در بدو ورودشان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به فرزندان خود افتخار می‏کند و امیدداریم در آینده‏ای نه چندان دور در بلندترین سکوی افتخارات جهانی باز هم بدرخشید.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول