اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری همدان تأکید کرد

لزوم تحقق تعهد ایجاد اشتغال توسط مدیران اجرایی

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری همدان با تأکید بر انجام تعهد ایجاد اشتغال توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: تعهدات استانی و شهرستانی اشتغال باید بر اساس پذیرش صورت گرفته انجام و از محاسبات دیگر خودداری شود.

لزوم تحقق تعهد ایجاد اشتغال توسط مدیران اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اعتبار 616 میلیارد تومانی ابلاغ شده توسط بانک مرکزی را از بخشی از دغدغه سرمایه در گردش استان بیان کرد و اظهار داشت: بانک‌ها باید در احیای این رقم در استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه سرفصل‌های مهم در ارتباط با کارگروه اشتغال در استان به قوت خود باقی است، ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر روز به روز مصادیق برای ما روشن‌تر می‌شود.

سرپرست استانداری همدان با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری تصریح کرد: در دفاع از انقلاب و رشد و توسعه روزافزون کشور مسیری شفاف در پیش روی ماست که باید آرمان‌خواهی و واقع‌بینی اصل کار همه قرار گیرد.

وی تأکید مصداقی رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و افزود: باید وظیفه و تکلیف خود را در برش استانی به خوبی انجام دهیم.

سرپرست استانداری همدان ظرفیت موجود استان در ایجاد اشتغال را مطلوب دانست و گفت: با همراهی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توان این ظرفیت بالا را بارور کرد.

وی با تأکید بر پابرجا بودن تعهد اشتغال دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی در سال 91 اظهار داشت: ظرفیت موجود در جهاد کشاورزی ظرفیت کارآمدی است که باید انجام شود.

فامیل‌کریمی با اشاره به پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها خواستار ایجاد سقف زمانی مشخصی برای ارائه این تسهیلات شد.

وی در پایان سخنانش با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد از آن با عنوان نمونه‌ای برجسته از دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: پیشانی‌بند و حماسه‌ساز این دفاع بزرگ مردم انقلابی استان همدان بودند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول