اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

همه دستگاه‌های اجرایی میناب متولی ایجاد اشتغال پایدارند

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: همه دستگاه‌ها موظفند برای ایجاد اشتغال پایدار به گونه‌ای تلاش کنند که شعار مقام معظم رهبری به طور کامل محقق شود.

همه دستگاه‌های اجرایی میناب متولی ایجاد اشتغال پایدارند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مسعود قانعی‌فرد بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظفند برای ایجاد اشتغال پایدار به گونه‌ای تلاش کنند که شعار مقام معظم رهبری به طور کامل محقق شود.

وی به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش کشاورزی اشاره و افزود: در این بخش لازم است تسهیلات به طرح‌هایی اختصاص داده شود که علاوه بر اشتغالزایی بیشتر، با مصرف آب کمتر و بهینه همراه باشد.

رئیس کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری میناب در ادامه افزود: طبق آخرین تصمیم کارگروه استان در بخش کشاورزی طرح‌های اشتغالزا برای دریافت تسهیلات تا سقف 30 میلیون تومان در کارگروه توسعه بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و برای پرداخت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

وی در ادامه یادآور شد: تاکنون تعداد 6 هزار و 624 نفر در سامانه توسعه اشتغال بخش کشاورزی ثبت نام کرده‌اند و یک‌هزار و 200 نفر از دستگاه‌های مربوطه استعلام شده‌اند و با توجه به اینکه جهاد کشاورزی شهرستان لیست طرح‌های اولویت‌دار در توسعه بخش کشاورزی را به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده لذا متقاضیان با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در موارد اعلام شده نام‌نویسی کنند.

قانعی‌فرد در ادامه بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در هر منطقه وجود دارد دولت این اختیار را به استانداران و فرمانداران داده که ظرفیت هر منطقه را شناسایی و نسبت به ایجاد شغل پایدار اقدام کنند و همه دستگاه‌های متولی که در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شرکت دارند و آنچه که مدنظر است تعداد پرونده‌هایی است که به نتیجه نهایی برسد و برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شوند.

فرماندار میناب در ادامه به دغدغه اصلی مردم که همان ایجاد اشتغال پایدار است اشاره و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، متولی ایجاد اشتغال پایدار هستند که باید ظرفیت ایجاد شغل که نیاز عامیانه مردم است را شناسایی و این مسئولیت از دستگاهی ساقط نمی‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به گذشت چهار ماه از سال‌ جاری، باید حداقل یک سوم اشتغال تعهد شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان محقق شده باشد و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ثبت آن در سامانه سریعا اقدام کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول