اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

تعهد 14 هزار نفری اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از تعهد اشتغال‌زایی 14 هزار و 771 نفری در این استان و در سال جاری خبر داد.

تعهد 14 هزار نفری اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد

اردلان زینل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پر شدن سهمیه اشتغال ادارات و دستگاه‌های اجرایی در معرفی طرح‌های اشتغال به بانک‌ها از طرفی و راکد بودن این پرونده‌ها در بانک‌ها از جمله مشکلات سد راه اشتغال است که در حال برطرف کردن آن هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با جلسات هم‌اندیشی و هماهنگی برگزار شده در این مدت تلاش کردیم تا پرونده‌های راکد از چرخه خارج و افراد جدیدی به سیستم بانکی معرفی شوند.

زینل‌زاده تعهد اشتغال‌زایی سال 91 استان کهگیلویه و بویراحمد را 14 هزار و 771 نفر اعلام کرد و گفت: امسال باید با برنامه‌ریزی و تلاش، این رقم اشتغال‌زایی در استان محقق شود.

وی تصریح کرد: این تعداد اشتغال‌زایی از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت خواهد گرفت که امید است با حذف پرونده‌های غیر فعال موجود در بانک‌ها، افراد متقاضی جدید به بانک‌ها معرفی شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین سهم اشتغال‌زایی در این استان مربوط به شهرستان بویراحمد با 4 هزار و 870 نفر است.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد سهم اشتغال‌زایی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و دنا را به ترتیب 3 هزار و 308، 3 هزار و 354 و یک‌هزار و 28 نفر اعلام کرد.

زینل‌زاده گفت: همچنین در سال جاری باید هزار و 14 نفر در شهرستان بهمئی صاحب شغل شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمترین سهم اشتغال‌زایی مربوط به شهرستان‌های تازه تاسیس باشت و چرام با 711 و 686 نفر است.

وی اظهار امیدواری کرد در سال 91 با تلاش و همفکری مسئولان شاهد کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول