اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد باشت خبر داد

اختصاص تسهیلات 3 میلیاردی اشتغال‌زایی به مددجویان باشتی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی باشت با اشاره به اعطای تسهیلات خوداشتغالی توسط کمیته امداد، از اعطای 3 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

اختصاص تسهیلات 3 میلیاردی اشتغال‌زایی به مددجویان باشتی

سید عبد‌الحمید ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: این تسهیلات در بخش‌های اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی به افراد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط کمیته امداد پرداخت شده، ابراز داشت: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق اشتغال امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی باشت تعداد تسهیلات پرداخت شده در سه ماهه نخست امسال را 42 مورد عنوان کرد.

ولی‌پور گفت: مددجویان با این تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف دامداری، کشاورزی، صنعت، کسب و کار و صنایع دستی اجرا کردند.

این مدیر  حمایتی در باشت با بیان این‌که آموزش در توسعه اشتغال نیز بسیار اثرگذار است، افزود: به این منظور در 15 ماه گذشته بیش از 330 نفر در زمینه طرح‌های اشتغالزایی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی اظهار داشت: در اعطای تسهیلات اشتغالزایی اولویت با کسانی است که دارای مهارت و حرفه هستند و می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

این مسئول افزود: در بخش مشاغل خانگی بانوان در اولویت بوده و کمیته امداد با هدف سوق دادن تولیدات کشور به این نوع مشاغل چنین طرح‌هایی را اجرا می‌کند.

ولی‌پور با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: کمیته امداد در همین راستا برنامه‌هایی برای حمایت از جوانان و تولیدات داخلی دارد و اعطای تسهیلات خوداشتغالی مهمترین اقدام کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کمیته امداد در زمینه توانمندسازی افراد استفاده از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان محل سکونت افراد است، ابراز داشت: بیشتر طرح‌های اجرا شده در شهرستان باشت در زمینه کشاورزی و دامداری است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول