اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

1052 اشتغال صنعتی گلستان در سامانه کارجویان ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: اشتغال صنعتی ایجاد و ثبت شده در سامانه کارجویان یک هزار و 52 نفر بوده است.

1052 اشتغال صنعتی گلستان در سامانه کارجویان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ناصر فخرموحدی صبح امروز در حاشیه سومین جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه نرخ رشد سرمایه‎گذاری محقق شده در سال جاری نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است اظهار داشت: با توجه به تسهیلات سال 1389 و اوائل سال 1390 و با ارائه تسهیلات بانک‎های عامل که برای طرح‎های صنعتی به تصویب رسید شاهد افزایش نرخ رشد سرمایه‎گذاری نسبت به سال گذشته بوده‎ایم.

وی تصریح کرد: مشکلی که در بخش صنعت با آن مواجه هستیم اینکه به دفعات، آمار جوازهای تاسیس بالای 10 درصد، 30 درصد و 40 درصد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: در حال حاضر جوازهای تاسیس صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد چیزی حدود 270 میلیارد تومان است.

فخرموحدی یادآور شد: جوازهای تاسیس که از رشد فیزیکی 60 درصد برخوردار بوده‎اند تسهیلات داده نمی‎شود به دلیل اینکه تسهیلات تکمیلی آنها از طریق بانک‎ها که طرف قرارداد هستند تامین می‎شود که خوشبختانه بانک‎ها در این زمینه همکاری خوبی داشته‎اند.

وی با بیان اینکه طرح‎های با بیش از پیشرفت 40 درصد نیاز به تسهیلات دارد خاطر نشان کرد: حدود 120 میلیارد تومان طرح با پیشرفت بیش از 40 درصد داریم که اگر مورد توجه بانک‎ها قرار بگیرد و یا حداقل 50 درصد آن محقق شود به رقم قابل توجهی در این زمینه خواهیم رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه بیش از 2 هزار میلیارد تومان جواز تاسیس بالای 10 درصد در گلستان وجود دارد ابراز داشت: مجموعه پتروشیمی گلستان نیز در قالب این طرح‎ها قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول