اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس:

هر روزی که می‌گذرد استکبار یک قدم به عقب‌تر رفته و اسلام یک قدم جلوتر می‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر روزی که می‌گذرد آمریکا و اسرائیل یک قدم به عقب‌تر رفته و اسلام یک قدم جلوتر می‌آید و در سراسر جهان فریاد اسلام‌خواهی به گوش می‌رسد.

هر روزی که می‌گذرد استکبار یک قدم به عقب‌تر رفته و اسلام یک قدم جلوتر می‌آید

سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با چشم‌انداز بسیج سازندگی در سال جاری گفت: امسال پیش‌بینی کردیم که بستر کار 2 میلیون نفر از بسیجیان در سازندگی فراهم شود. البته هر سال آنها بیشتر از آنکه ما تصور کرده و برنامه‌ریزی می‌کنیم حضور پیدا می‌کنند.

حماسه طلاب و دانشجویان در خدمت به مردم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌افزود: امیدواریم به لطف خدا امسال هم شاهد حضور پرشور جوان‌ها باشیم. افتتاح اردوهای سازندگی دانش‌آموزان را داریم. طلاب و دانشجویان نیز پس‌ از اتمام امتحاناتشان عازم اردو شدند.

وی در ادامه تاکید کرد: بسیج ده‌ها میلیونی ملت و مردم ایران هستند که به لطف خداوند مثل کوه در صحنه ایستاده‌اند. با وجود این‌که همه‌ ابر قدرت‌ها علیه ملت ایران متحد شده‌اند و 33 سال در تلاش هستند که این کشور را به‌ زانو دربیاورند، اما بسیج ده‌ها میلیونی است که روبه‌رو‌‌ی آن‌ها ایستاده و همه‌ی سختی‌ها را تحمل کرده و فشارها و مشکلات را مردانه پذیرفته است و دشمن را به زانو درآورده است.

بسیج برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین نفس ایستاده است

نقدی با تاکید بر اهداف مقدس سازمان بسیج عنوان کرد: بسیج برای اینکه ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی همیشه سربلند و پرافتخار باقی بمانند، برای حفظ مقدساتش، برای این‌که یک الگوی بزرگ برای سایر ملت‌ها باشد تا آخرین نفس و توان ایستادگی می‌کند و نسبت به ارزش‌ها استوار و مقاوم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با توجه به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد: شاهد هستیم که همه جهان استکبار تحت عنوان 1+5 با هم متحد شدند که مردم ما را به زمین بزنند ولی مردم ما آنها را زمین زدند و پیروز میدان شدند و باز هم ضربات سنگین‌تری بر پیکره آنان وارد می‌کنند.

شاهد بیداری اسلامی در سراسر جهان هستیم

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای عربی و سراسر جهان عنوان کرد: به لطف خداوند شاهد بیداری اسلامی در کشورهای عربی هستیم و اکنون این بیداری و فریاد اسلام‌خواهی از کالیفرنیا، نیویورک و شیکاگو و سراسر جهان به گوش می‌رسد و همه‌ صداها بلند است و اینها همه بسیج جهانی اسلام است.

نقدی با تاکید بر قدرت تشخیص حق از باطل و بصیرت روزافزون مردم نسبت به مسائل روز جهان، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی روز ‌‌‌به ‌‌‌روز ‌آگاه‌تر می‌شوند و در صحنه‌ها بسیار مقاوم‌تر و باشکوه‌تر حاضر می‌شوند و دشمنان را به عقب می‌رانند.

آمریکا و اسرائیل یک قدم به عقب‌تر رفته و اسلام یک قدم جلوتر می‌آید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان عنوان کرد: هر روزی که می‌گذرد آمریکا و اسرائیل یک قدم به عقب‌تر رفته و اسلام یک قدم جلوتر می‌آید و این وعده‌ای بود که حضرت امام (ره) دادند. به ‌لطف خدا وعده‌ نهایی هم که جمهوری‌های مستقل آزاد اسلامی است شکل می‌گیرد و استکبار و طاغوتیان به‌گور می‌روند. 

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول