اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کشتار میانمار چهره کریه استکبار را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ‌کشتار مردم بی‌گناه میانمار چهره زشت و کریهی را از ظلم و تعدی استکبار جهانی در قرن معاصر به نمایش گذاشت.

کشتار میانمار چهره کریه استکبار را به نمایش گذاشت

منصور حقیقت‌پور دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کشتاری که امروز در دنیا با نام اسلام رخ می‌دهد نتیجه کج‌فهمی نظام استبداد از حقیقت و حقانیت انسان در برخورداری از آزادی دین و عقیده است که هیچ وقت حاضر نشدند به پیام صلح و آرامش ملت‌ها پاسخی مثبت و صریح بدهند.

وی با اعلام اینکه از طریق مجامع جهانی و بین‌المللی این کشتار بی‌رحمانه را پیگیری می‌کنیم تا حقیقت مسئله و چهره کریه استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر نمودار شود، خاطرنشان کرد:‌ در حالی که موج بیداری اسلامی دنیا را فرا گرفته است چنین حرکت سخیف نشانه استیصال استکبار است که سعی می‌کند امت اسلامی را داغدار کند و خود به اهداف پلید و نامبارک خود دست یابد.

این نماینده مجلس این کشتار ناجوانمردانه را به دست گروه‌های تند‌رو بودا را محکوم کرد و یادآور شد: آنچه امروز در جامعه اسلامی و تشیع، نظام غرب در صدد کشتار بی‌رحمانه و توجیه اعمال ننگین خود است جز زیر‌ پا گذاشتن اصول و مرام انسانی و تعیین شده جهانی نیست که جای تاسف دارد مجامع جهانی نیز در مقابل آن سکوت مرگباری را اختیار کرده‌اند.

حقیقت‌پور گفت: برای ما قابل هضم نیست که در جامعه اسلامی و به دست عده‌ای زالو صفت چنین حوادث هولناک و تاسف‌باری رخ دهد و مجامع جهانی و بین‌المللی نیز تنها به سکوت و صدور بیانیه‌ای اکتفا کرده و این نسل‌کشی را نادیده بگیرند.

وی عنوان کرد: به یقین چنین اقداماتی نشان از عصبانیت استکبار از دامنه‌دار شدن موج بیداری اسلامی است که امروز صدای آن را می‌توان از تمام کشورهای منطقه شنید و به یقین این موج کاخ استبداد را به لرزه در‌آورده و‌ آنها را دچار هیجانات اساسی کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اعلام بیزاری از حرکت‌های تاسف‌بار اخیر در جامعه اسلامی، تنها داروی شفا‌بخش مقابله با این تحرکات شیطانی را حفظ وحدت و همدلی در بین جامعه اسلامی و مسلمانان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول