اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی:

استکبار بود و نبودش را در مکتب اسلام احساس می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: استکبار جهانی بود و نبودش را در مکتب اسلام احساس می‌کند.

استکبار بود و نبودش را در مکتب اسلام احساس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی در جشنواره قرآنی حافظان موسسه خیرالنساء اظهار داشت: متاسفانه پیروان مکاتب مادی برای دستیابی به مطامع خود به تجاوز و تعدی و چپاولگری روی آورده‌اند و هر کسی را مانع از اهداف خود ببینند از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد ضربه‌زدن به هویت و فرهنگ ما هستند، افزود: امروز دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را آماج تهاجم فرهنگی قرار داده اما به یاری خداوند متعال و اراده جوانان انقلابی ایران اسلامی تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب می‌شود.

نصرتی با بیان اینکه اسلام توان پاسخگویی به تمام نیازهای بشری را دارد، اضافه کرد: اسلام برخاسته از فطرت و نهاد پاک انسان‌هاست از این رو به عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین دین توان پاسخگویی به تمام نیازهای بشری در همه عصرها و زمان‌ها را دارد.

وی تصریح کرد: قرآن کریم نور روشن و مایه شفا برای انسان‌ها است که اگر انسان امورات خود را به خداوند متعال واگذارد و از او کمک بخواهد، خداوند نیز به او کمک خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هر کس غیر از خدا چیزی را از دیگران طلب کند و خدا را فراموش کند در گمراهی غرق می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط کنونی از همه لحاظ هویت، فرهنگ و تمدن ما را آماج تهاجم خود قرار داده است.

به گفته نصرتی دشمنان انقلاب اسلامی مهم‌ترین مانع خود را در اسلام می‌بینند و از آن می‌ترسند از این رو در مقابل اسلام ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: ملت شریف ایران اسلامی تجاوز و ذلت را هرگز نمی‌پذیرند و در مقابل هر توطئه‌ای خواهند ایستاد.

وی افزود: آنچه که می‌تواند ما را در مقابل این همه هجوم نجات دهد توسل به آموزه‌های دینی و مذهبی است که جوانان ما باید دقت کافی به این مقوله داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: فاصله‌ گرفتن از آموزه‌های دینی کشور را در برابر ترفندهای دشمنان آسیب‌پذیر می‌کند.

وی تصریح کرد: ما باید برای ارتقای فرهنگ دینی خود از آموزه‌های دینی بهره بیشتری ببریم و استخراج از آیات قرآن کریم به عنوان راه‌گشای زندگی افراد می‌تواند منجر به تقویت فرهنگ و باور ما به صورت کاربردی و عملیاتی باشد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول