اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ایران منافع استکبار را به خطر انداخته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از دستیابی ایران به اهدافش هرکاری می‌کند، گفت: این مقاومت‌ها ناشی از به خطر افتادن منافع دشمنان توسط نظام است.

ایران منافع استکبار را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در همایش طلایه‌داران تبلیغ و رسالت امروزی ویژه مبلغان و مسئولان تشکل‌های دینی بانوان مقام معظم رهبری را ذخیره انقلاب برشمرد و اظهار داشت: ایشان ناخدای کشتی انقلاب هستند.

وی آشنایی ملت‌ها با حقوقشان را در عصر امروز مرهون معمار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره اینکه ورود به هر امر عظیم با مقدماتی فراهم می‌شود، تصریح کرد: مقدمات ورود به ماه مغفرت و رحمت رمضان هم با دو ماه رجب و شعبان فراهم می‌شود.

وی تلاش در راستای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی را از وظایف مبلغان دینی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به آماده بودن دل‌ها تاثیرات تبلیغ دین در این ایام بیشتر می‌شود.

دشتکی ماهیت دینی را از شاخص‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: پیوند و پیوستگی بین دین و سیاست در نظام جمهوری اسلامی جدایی‌ناپذیر است.

وی تعارضات بین نظام‌های موجود در دنیا با نظام جمهوری اسلامی را ناشی از به خطر افتادن منافع آن نظام‌ها اعلام کرد و گفت: خنثی‌کردن حرکت‌های استکبار به دست متولیان فرهنگی و دینی میسر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان حرکت‌های مثبت انجام شده در نظام جمهوری اسلامی را امر به معروف اعلام کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مرحله نخست وظیفه عمومی و در مرحله دوم رسالت شغلی مبلغان دین محسوب می‌شود.

وی ادعای عدالت کردن را یک امر همگانی اعلام کرد و گفت: باید گسترش عدالت معنوی در جامعه تبیین شود چرا که کامل‌ترین نوع عدالت در جامعه همین است.

دشتکی محوریت قرآن و سیره اهل بیت را از اولویت‌های تبیین معنویت در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به وجود تفاسیر مختلف از معنویت، معنویت منطبق بر احکام اسلامی باید به درستی برای مردم تبیین شود.

وی تبیین ولایت را از موضوعات ضروری جامعه امروز برشمرد و تصریح کرد: این موضوع نباید سطحی فرض شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: محتوا و اصول و ارزش‌های مربوط به بحث ولایت باید به درستی برای مردم تبیین شود.

وی تبیین حدود الهی را از دیگر موارد جدی مورد توجه مبلغان دینی اعلام کرد و ادامه داد: باید به صورت صریح به مردم گفته شود که رعایت حجاب از حدود الهی محسوب می‌شود که باید رعایت شود.

دشتکی با اشاره به اینکه اسلام دین منطبق با منطق است، اضافه کرد: احکام و دستورات اسلام هم باید منطبق با استدلال‌های منطقی ارائه شود.

وی با بیان اینکه همه در صدد تحقق بیانات مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: با توجه به ماهیت دینی نظام جمهوری اسلامی مبلغان بیش از هر گروه اجتماعی دیگر باید در صدد تحقق منویات ایشان باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به تاثیرات روانی به وجود آمده ناشی از اعمال تحریم‌های اشاره کرد و گفت: به تحقیق می‌توان گفت که آثار اقتصادی این تحریم‌ها به اندازه تاثیرات روانی آن نخواهد بود.

وی به همراهی مردم در طول سال‌های بعد از انقلاب با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در این سال‌ها مردم با همه توان از جمله نثار جان خود به پای این نظام ایستاده‌اند.

دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود به عزم راسخ دشمن برای ایجاد مانع در دستیابی به اهداف خود اشاره کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی نظام در ادامه راه هم با همراهی مردم ممکن خواهد بود.

وی ولایت را ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: بپا دارنده این ستون خیمه مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به تلاش دشمن برای افزایش آسیب‌های اجتماعی در ایران نیز اشاره کرد و افزود: گسترش تولید و توزیع مواد مخدر برای به اضمحلال کشاندن جوانان و خانواده‌های آنها در این راستا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول