اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

استکبار جرات تعدی به ایران اسلامی را ندارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: ایران اسلامی امروز به نقطه‌ای رسیده که هیچ قدرت مادی جرأت تعدی به آن را ندارد.

استکبار جرات تعدی به ایران اسلامی را ندارد

محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام اظهار کرد: ایشان در این صحبت‌ها بار دیگر به دشمنان نظام هشدار دادند که هرگونه تهدید موجب پشیمانی دشمن خواهد شد.

وی ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری همواره در مسئولان ایجاد انگیزه برای کار و تلاش بیشتر و در مردم امید ایجاد می‌کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم اضافه کرد: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته، وجود چنین رهبری است که همواره در گردنه‌های تاریخی راهبر این مردم بوده و نمی‌گذارد توطئه دشمنان علیه این کشور به نتیجه برسد.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه ابراز داشت: تحریم‌ها فشار زیادی به مردم وارد کرده که این فشارها در حال حاضر در زندگی روزمره مردم حس می‌شود.

ذاکری این فشارها را نتیجه آرمان‌خواهی ملت ایران دانست و افزود: دفاع از مستضعفان بدون هزینه میسر نیست و مردم ما این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

وی گفت: فشارهایی که ملت ایران در ماه‌های اخیر متحمل شده و هجمه‌های تبلیغاتی روزافزون استکبار برای این صورت می‌گیرد تا مردم ما را از راهی که در پیش گرفته‌اند، منصرف کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قم اظهار داشت: کوتاه آمدن در برابر خواسته‌های مستکبران هدف نهایی دشمن است اما نظام ما محکم و پرقدرت ایستاده و بنا ندارد در برابر این ستمگری‌ها شانه خالی کند.

وی توجه به آرمان‌گرایی در کنار واقع‌نگری را از نکات مهم سخنان مقام معظم رهبری برشمرد و اضافه کرد: هر چند امروز مردم ما در فشار اقتصادی هستند اما به این نکته توجه دارند که آرمان‌گرایی بدون هزینه ممکن نیست.

ذاکری افزود: نظام ما امروز به نقطه‌ای رسیده که هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل او بایستد و به کیان او تعدی کند.

وی با اشاره به کوتاهی‌های صورت گرفته در دوران اصلاحات در زمینه سیاست‌های خارجی ابراز داشت: در این دوران دشمن نسبت به ملت ایران گستاخ شده و به خود اجازه داد که حقوق مسلم این مردم را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول