اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان:

دست استکبار جهانی در خون مردم مسلمان جهان آغشته است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان در بیانیه محکومیت کشتار فجیع مسلمانان میانمار تاکید کرد: دست استکبار جهانی در خون مردم مسلمان جهان آغشته است.

دست استکبار جهانی در خون مردم مسلمان جهان آغشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا بیانیه‎ای در محکومیت کشتار بی‎رحمانه مسلمانان میانمار به شرح ذیل صادر کرده است.

در ماه ضیافت الهی که در آن رحمت خداوند بی‎واسطه بر بندگان مؤمنش نازل می‎شود تصاویر دلخراش کشتار مردم مظلوم و مسلمان میانمار دل هر انسان آزاده‎ای را به درد می‎آورد جای بسی سئوال است که کجا هستند مدعیان حقوق بشر.

در این بیانیه تاکید شد: کجا هستند آنانی که ادعای داعیه حمایت از مظلومان دارند چطور برای گروه آدم‎کش و تروریستی که در کشور سوریه مردم بی‎دفاع و مظلوم سوری را به قتل می‎رسانند داد وا آزادی و وا حقوق بشر سر می‎دهند؟! کجایند که جواب دهند بای ذنب قتلت؟

در این بیانیه آمده است: ما طلاب و روحانیون بسیجی استان گلستان کشتار فجیح مردم میانمار را محکوم و اعلام می‎داریم که این سکوت مجامع جهانی که چهره منافقانه دارند ما را بر این عقیده استوار می‎دارد که دست استکبار و امپریالیسم جهانی در خون مردم مسلمان جهان آغشته است و در این ماه عزیز از خداوند جل اعلی پیروزی همه مظلومان عالم به ویژه مردم مسلمان در سراسر جهان را مسئلت داریم.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول