اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه نینوا گلستان در محکومیت کشتار میانمار:

دست کثیف استکبار در کشتار میانمار به وضوح قابل رؤیت است

خبرگزاری فارس: در بیانیه سپاه نینوا استان گلستان در محکومیت کشتار میانمار آمده است: به یقین دست کثیف استکبار و در رأس آنها جرثومه‎های فساد، آمریکا و اسرائیل در این کشتارها به وضوح قابل رؤیت است و قابل انکار نیست.

دست کثیف استکبار در کشتار میانمار به وضوح قابل رؤیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان،  در بیانیه سپاه نینوا گلستان می‎افزاید: کافران ظالم و بودائیان تندرو میانمار چندی است که با تایید دولتمردان فاسد و فاجر میانمار و در سکوت مفتصحانه و شرم‎آور مجامع و رسانه‎های نظام سلطه و استکبار جهانی که "داعیه دروغین از حقوق بشر را دارند" دست به کشتار فجیع مسلمانان مظلوم و بی‎دفاع این کشور به جرم دین‎داری زده‎اند.

این بیانیه تاکید می‎کند: این کافران به خیال خام خود ریشه تنومند و استوار دین مبین اسلام را از آن سرزمین برچینند ‌که اقدامات تروریستی مورد حمایت قدرت‎های استکباری و به ویژه رژیم منفور صهیونیستی در سوریه نیز از همین جنس است.

در این بیانیه آمده است: به یقین دست کثیف استکبار و در رأس آنها جرثومه‎های فساد، آمریکا و اسرائیل در این کشتارها به وضوح قابل رؤیت است و قابل انکار نیست.

این بیانیه افزود: به گفته رهبر فرزانه و حکیم انقلاب «سکوت در قبال کشتار مسلمین میانمار نمونه دروغ حقوق بشری غرب است».

 

بدین وسیله سپاه نینوا استان گلستان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‎الله العظمی امام خامنه‎ای و همگام و همصدا با ملت‎های مظلوم و مسلمان جهان، به حمایت از مردم مسلمان و بی‎دفاع میانمار این اعمال وحشیانه را محکوم می‎کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: از مجامع بین‎المللی و نهادهای حقوق بشر و به ویژه کشورهای اسلامی می‎خواهیم که با محکوم کردن این نسل‎کشی دینی و اعلام مواضع برای تامین حقوق برادران دینی خود در میانمار، به تکلیف دینی و انسانی خود عمل کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول