اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

18 پروژه خیر‌ساز در ابهر در حال اجرا‌ست

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌ابهر گفت: بیش از 50 درصد از 18 پروژه در حال احداث توسط خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان ابهر حال اجرا‌ست.

18 پروژه خیر‌ساز در ابهر در حال اجرا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش بر مبنای محبت و دوستی بنا گذاشته شده است، اظهار داشت: پروژه مهر مفهوم آماد‌ه‌سازی برای آغاز یک سال جدید تحصیلی است.

وی افزود: پایان خرداد ماه یک مرحله پوست‌اندازی برای آموزش و پرورش و ارزیابی عملکرد یکساله است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه آموزش و پرورش ابهر از بالندگی و رشد خوبی برخوردار است، گفت: کسب رتبه‌های نخست پروژه مهر و بزرگداشت هفته معلم نشان از تلاش و همت مسئولان این ارگان در ابهر است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش ابهر تصریح کرد: نخستین دارایی مجمع خیرین مدرسه‌ساز از حقوق همکاران فرهنگی تامین شده است که این مبالغ منشأ برکات زیادی شده و هم‌‌اکنون خیرین، پروژه‌های بزرگی را آغاز کرده و در حال ساخت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از 18 پروژه در حال احداث توسط خیرین مدرسه‌ساز در حال اجرا است، گفت: همچنین خیر ابهری با هزینه 4 میلیارد تومان دانشکده فنی و مهندسی را احداث کرده و تحویل آموزش عالی داده است.

یوسفی با بیان اینکه مجمع خیرین شهرستان ابهر از افتخارهای استان محسوب می‌شود، ابراز داشت: این مجمع طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی را در دست اقدام دارند.

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب در زمینه جذب کمک‌های مردم خیر برای استفاده در امور خیریه اظهار داشت: فرهنگ ‌هدیه یکی از فرهنگ‌های بارز و ارزشمند مردم کشور ایران است که امیدواریم زمینه‌های لازم برای جذب کمک‌های بیشتر مردم فراهم شود.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه ما فقط بحث خیرین مدرسه‌ساز را دنبال نمی‌کنیم، عنوان داشت: از هر خیری که بتواند در حوزه آموزش و پرورش ورود پیدا کند، حمایت و یاری می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید پروژه مهر را محدود به ساماندهی و سازماندهی نیروها و مدارس بکنیم، گفت: باید ببینیم چه دستگاه‌هایی در پروژه مهر می‌توانند ورود پیدا کنند تا برای این دستگاه‌ها تعریف وظیفه کنیم.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول