اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس خواستار شد

تکمیل پروژه‌های ملی کرج تا پیش از پایان سال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آخرین سال دولت دهم قرار داریم، لازم است پروژه‌های ملی در کرج پیش از پایان این دوره تکمیل شود.

تکمیل پروژه‌های ملی کرج تا پیش از پایان سال

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی دوره‌های دولت‌های نهم و دهم سه سفر استانی به شهرستان کرج برگزار که در هر سفر مصوباتی برای توسعه این کلانشهر به تصویب هیئت دولت رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین با تلاش‌های استانداری و دستگاه‌های اجرای طرح‌هایی نیز به صورت جداگانه تدوین و اجرای آنها آغاز شده است که با تکمیل نهایی شاهد افزایش خدمات‌رسانی به مردم خواهیم بود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی از این مصوبات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در قالب طرح‌های ملی هستند که تکمیل و نهایی شدن آنها از جمله ضروری‌ترین نیازهای استان و شهرستان کرج را برآورده می‌کند.

کولیوند افزود: از این میان می‌توان به اتصال بزرگراه همت به شهرستان کرج و سپس به اتوبان قزوین، بازسازی و بهسازی و تعریض اتوبان تهران – کرج و قطار شهری کرج اشاره کرد.

این مسئول ابراز داشت: برخی از این پروژه‌ها با سرعت قابل قبول در دست احداث است و برخی دیگر نیز چندین سال به طور انجامیده که می‌توان به 11 سال کار برای قطار شهری کرج اشاره کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در پایان سال دولت دهم هستیم و این پروژه‌ها در همین دولت کلید خورده، لازم است که در همین دولت نیز پایان یابد.

وی تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیشتر استانداری البرز و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرج است تا بتوانند با جذب اعتبارات مصوب، کارها را با سرعت بیشتری انجام دهند.

کولیوند در پایان اذعان داشت: مردم انتظار دارند که مدیران با تلاش بیشتر ثمره کارهایی که این دولت انجام داده را ببینند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول